فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اجراي طرح تشديد پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده در اسلام آبادغرب

کد خبر: 297295
|
17:57 - 1396/03/13
نسخه چاپی
اجراي طرح تشديد پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي با محوريت پاكسازي نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوري معتادان پرخطر در یکی از روستاهای جرم خیز اين شهرستان خبر ‌داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشريح اين خبر گفت: با هدف مبارزه با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر طرح ارتقای امنيت اجتماعي با حضور "صادق عزیزی" دادستان شهرستان اسلام آبادغرب و ماموران انتظامي کلانتری ها، يگان امداد و ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، آگاهي، پلیس امنیت عمومی و پرسنل ستادی در یکی از روستاهای جرم خيز شهرستان به مرحله اجرا در آمد.


وي اظهار کرد: 10 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين طرح  شناسايي و با حکم مقام قضائي از منزل آنان بازرسي به عمل آمد که در نتيجه مقادیری موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.


سرهنگ سرتیپ نیا خاطر‌نشان کرد: در اجرای این طرح یک نفر سارقان حرفه ای احشام نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.  


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: در این طرح شش نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و تعداد سه دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مدارک توقیف به پارکینگ منتقل شد.


سرهنگ سرتیپ نیا در پايان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و هدف از اجراي اين طرح ها را افزايش احساس امنيت در بين شهروندان عنوان کرد.


 وی یادآور شد: اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و برخورد باخرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت مردم و با قوت ادامه دارد و جزو خط قرمز هاي پليس است، لذا نيروي انتظامي قاطعانه با اين گونه اعمال مجرمانه برخورد خواهد کرد.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها