اسلام آباد خبر17:57 - 1396/03/13
فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اجراي طرح تشديد پاکسازی مناطق جرم خیز و آلوده در اسلام آبادغرب

اسلام آبادخبر: فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي با محوريت پاكسازي نقاط آلوده و جرم خیز و جمع آوري معتادان پرخطر در یکی از روستاهای جرم خیز اين شهرستان خبر ‌داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ بهروز سرتیپ نیا در تشريح اين خبر گفت: با هدف مبارزه با سارقان و خرده فروشان مواد مخدر طرح ارتقای امنيت اجتماعي با حضور "صادق عزیزی" دادستان شهرستان اسلام آبادغرب و ماموران انتظامي کلانتری ها، يگان امداد و ماموران پليس مبارزه با موادمخدر، آگاهي، پلیس امنیت عمومی و پرسنل ستادی در یکی از روستاهای جرم خيز شهرستان به مرحله اجرا در آمد.


وي اظهار کرد: 10 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين طرح  شناسايي و با حکم مقام قضائي از منزل آنان بازرسي به عمل آمد که در نتيجه مقادیری موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.


سرهنگ سرتیپ نیا خاطر‌نشان کرد: در اجرای این طرح یک نفر سارقان حرفه ای احشام نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.  


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: در این طرح شش نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و تعداد سه دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و مدارک توقیف به پارکینگ منتقل شد.


سرهنگ سرتیپ نیا در پايان با اشاره به رضايتمندي مردم از اجراي اين طرح از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و هدف از اجراي اين طرح ها را افزايش احساس امنيت در بين شهروندان عنوان کرد.


 وی یادآور شد: اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و برخورد باخرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت مردم و با قوت ادامه دارد و جزو خط قرمز هاي پليس است، لذا نيروي انتظامي قاطعانه با اين گونه اعمال مجرمانه برخورد خواهد کرد.