در مراسم گرامیداشت روز ارتش در اسلام آباد غرب مطرح شد

سرهنگ قائمی: ما آمده ایم تا پیمان دوباره با مردم و رهبری ببندیم/فرماندار اسلام آبادغرب: مشارکت مردم باعث شده که شاهد یک امنیت با ثبات در کشور باشیم

کد خبر: 297001
|
11:03 - 1396/01/29
نسخه چاپی
سرهنگ قائمی: ما آمده ایم تا پیمان دوباره با مردم و رهبری ببندیم/فرماندار اسلام آبادغرب: مشارکت مردم باعث شده که شاهد یک امنیت با ثبات در کشور باشیم
اسلام آبادخبر: در مراسم گرامیداشت روز ارتش در شهرستان اسلام آباد غرب فرمانده تیپ 181 و فرماندار شهرستان به نقش محوری ولایت و مردم در امنیت کشور پرداختند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم رژه روز ارتش 29 فرودین ماه در شهرستان اسلام آباد غرب با حضور یگان های پیاده،موتوری و خودرویی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ نوشیر قائمی فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش در اسلام آبادغرب ضنن درود و سلام بر شهیدان و آرزوی سلامتی برای فرماندهی کل قوا، به مردم و مدعوین خیرمقدم عرض نمود.

 

 

وی افزود: به دنبال دسیسه های دشمنان در پیامی تاریخی به فرمان امام خمینی(ره) روز 29 فروردین روز ارتش نامگذاری گردید و در این روز ارتشیان با تمام ساز و برگ نظامی در بین مردم ایران رژه می روند.

 

فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش با بیان اینکه؛ در وصیت نامه همه شهدای ارتشی به پیروی از ولایت و حمایت از مردم تاکید شده، خاطرنشان کرد: امروز هم ما آمده ایم تا پیمان دوباره با مردم و رهبری ببندیم و تا پای جان از کیان کشور دفاع خواهیم کرد.

 

 

در ادامه افشین کریمی فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک روز ارتش اظهار کرد: در بحث امنیت دو رویکرد وجود دارد که یک رویکرد توسل به زور با تکیه بر توان نظامی مثل کشور های عربی منطقه است.

 

وی افزود: رویکرد دیگر امنیت که با مشارکت مردم است که نمونه بارز آن در جمهوری اسلامی است و باعث شده که شاهد یک امنیت با ثبات در کشور باشیم .

 

 

فرماندار شهرستان گفت: در شرایطی که تمام خاور میانه و حتی اروپا دستخوش تروریست است مردم ما در پناه امنیتی که نیرو های مسلح  فراهم کرده اند هستند.

 

وی با اشاره به سخنان وزیر دفاع ابراز کرد: در چند سال گذشته قدرت دفاعی ایران 2 و نیم برابر افزایش یافته است.

 

کریمی گفت: امروز هم قدرت سخت افزاری داریم که توانسته تهدیدها را دفع نماید و هم قدرت نرم افزاری داریم که آن مشروعیت نظام در بین مردم است

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها