اسلام آباد خبر11:03 - 1396/01/29
در مراسم گرامیداشت روز ارتش در اسلام آباد غرب مطرح شد

سرهنگ قائمی: ما آمده ایم تا پیمان دوباره با مردم و رهبری ببندیم/فرماندار اسلام آبادغرب: مشارکت مردم باعث شده که شاهد یک امنیت با ثبات در کشور باشیم

اسلام آبادخبر: در مراسم گرامیداشت روز ارتش در شهرستان اسلام آباد غرب فرمانده تیپ 181 و فرماندار شهرستان به نقش محوری ولایت و مردم در امنیت کشور پرداختند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم رژه روز ارتش 29 فرودین ماه در شهرستان اسلام آباد غرب با حضور یگان های پیاده،موتوری و خودرویی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج برگزار شد.

 

در این مراسم سرهنگ نوشیر قائمی فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش در اسلام آبادغرب ضنن درود و سلام بر شهیدان و آرزوی سلامتی برای فرماندهی کل قوا، به مردم و مدعوین خیرمقدم عرض نمود.

 

 

وی افزود: به دنبال دسیسه های دشمنان در پیامی تاریخی به فرمان امام خمینی(ره) روز 29 فروردین روز ارتش نامگذاری گردید و در این روز ارتشیان با تمام ساز و برگ نظامی در بین مردم ایران رژه می روند.

 

فرمانده تیپ 181 زرهی ارتش با بیان اینکه؛ در وصیت نامه همه شهدای ارتشی به پیروی از ولایت و حمایت از مردم تاکید شده، خاطرنشان کرد: امروز هم ما آمده ایم تا پیمان دوباره با مردم و رهبری ببندیم و تا پای جان از کیان کشور دفاع خواهیم کرد.

 

 

در ادامه افشین کریمی فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک روز ارتش اظهار کرد: در بحث امنیت دو رویکرد وجود دارد که یک رویکرد توسل به زور با تکیه بر توان نظامی مثل کشور های عربی منطقه است.

 

وی افزود: رویکرد دیگر امنیت که با مشارکت مردم است که نمونه بارز آن در جمهوری اسلامی است و باعث شده که شاهد یک امنیت با ثبات در کشور باشیم .

 

 

فرماندار شهرستان گفت: در شرایطی که تمام خاور میانه و حتی اروپا دستخوش تروریست است مردم ما در پناه امنیتی که نیرو های مسلح  فراهم کرده اند هستند.

 

وی با اشاره به سخنان وزیر دفاع ابراز کرد: در چند سال گذشته قدرت دفاعی ایران 2 و نیم برابر افزایش یافته است.

 

کریمی گفت: امروز هم قدرت سخت افزاری داریم که توانسته تهدیدها را دفع نماید و هم قدرت نرم افزاری داریم که آن مشروعیت نظام در بین مردم است