دیدار اعضای ستاد "روحانی" در کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان

کد خبر: 26670
|
15:36 - 1392/04/04
نسخه چاپی
دیدار اعضای ستاد "روحانی" در کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان
اعضای ستاد دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه با  آیت اله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، آیت اله علما دراین دیدار با اشاره به حضور 70 درصدی ملت ایران در پای صندوق های و با اشاره به شخصیت دکتر حسن روحانی گفت: ایشان از اول طلبه خوش استعداد خوش حافظه و نمونه ای بود که در مراسم فوت حاج آقا مصطفی خمینی در مسجد ارک تهران خود را نشان داد .

آیت اله علماء با اشاره به شعار انتخاباتی دکتر روحانی افزود: در شعار ایشان امید بود که هم امام(ره) و هم مقام معظم رهبری بر آن تأکید و اصرار داشته اند که باید به مردم امید داد .

امام جمعه کرمانشاه به اعضای ستاد روحانی توصیه کرد تا آخر به شعار تدبیر و امید پایبند باشند و اعتدال و میانه روی را دنبال نمایند، زیرا اساس و جوهره اسلام بر اعتدال است .

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: انصافا رادیو و تلویزیون نیز در زمان تبلیغات با تدبیر عمل کرد و تجربیات دوره های گذشته تکرار نشد .

امام جمعه کرمانشاه در باب انتخاب دکتر روحانی افزود: مردم در این انتخابات دوباره به روحانیت اعتماد کردند که قابل تقدیر و تحسین است .

 وی با بیان اینکه همه باید دولت را کمک کنند و با تأکید بر خدمات دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در کشور افزود: هر دو جریان خدمت کرده اند، اما با سرو صدا نتیجه حاصل نمی شود. طبق نظرات مقام معظم رهبری دولت منتخب نیز باید نقاط قوت دولت های پیشین را تقویت و نقاط ضعف را جبران نماید .

آیت اله علما با اشاره به حمایت امام(ره) و رهبری از دولت ها، گفت: سیاست امام(ره) و رهبری همواره حمایت از دولت ها بوده است. همه ما نیز موظف هستیم حمایت و کمک کنیم .

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره آمار 35 درصدی بیکاری استان کرمانشاه از  اعضای ستاد دکتر روحانی در استان درخواست کردند اهمیت مساله را به دکتر روحانی اطلاع دهند تا به استان توجه ویژه ای شود.

محمدرضا شعبانی رئیس ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه نیز با تأکید بر توجه به منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: توجه به توصیه های رهبری و ارتباط دائمی با روحانیت و علمای سبب عدم انحراف جامعه می شود .

وی با تأکید بر عدم سهم خواهی در دولت منتخب افزود: اعضای ستاد و مردم خالصانه به میدان آمدند و موجب آرامش و ثبات در کشور شد و اکنون دنیا به ایران خیره شده و حاضرند بر اساس منافع متقابل با کشورمان روابط را گسترش دهند .

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی از تشکیل اتاق فکر رئیس جمهور منتخب در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این اتاق فکر از نظرات و طرح های اندیشمندان؛ متفکران و اساتید و دانش آموختگان استان برای بهبود شرایط کشور و منطقه استفاده خواهد شد .

وی در پایان افزود: حضور ما در انتخابات به عنوان تکلیف بود و لزوما به پیروزی فکر نکردیم بلکه به عنوان تکلیف در انتخابات حضور یافتیم .

همچنین اعضای ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر حسن روحانی در کرمانشاه بمناسبت نیمه شعبان و همچنین پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با آیت اله زرندی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند .

 آیت اله زرندی با تبریک نیمه شعبان گفت: عیدی بزرگی خدای متعال به ملت ایران داد .

 نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: تمام مشکلات باعث نشد مردم پای صندوق ها حاضر نشوند .

آیت اله زرندی با اشاره به شخصیت دکتر روحانی تصریح کرد: ایشان دانشمند و حقوقدان و آگاه به مسایل فقهی است و به مسایل روز دنیا اشراف دارد . روحانی شخصیتی است که هم وارسته و آگاه و هم متوجه اوضاع است .

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها