تاكنون تخلف انتخاباتي در استان كرمانشاه گزارش نشده است/ حماسه سياسي كرمانشاهيان خلق شد

کد خبر: 22106
|
20:59 - 1392/03/24
نسخه چاپی
تاكنون تخلف انتخاباتي در استان كرمانشاه گزارش نشده است/ حماسه سياسي كرمانشاهيان خلق شد
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: خوشبختانه تاكنون هيچ تخلف انتخاباتي در استان كرمانشاه گزارش نشده است.

هومان بهرامي در گفتگو با مهر گفت: با توجه به اقدامات امنيتي و انتظامي صورت گرفته در سطح استان و شعب اخذ راي تاكنون هيچ گونه تخلف قانوني گزارش نشده است.

وي روند برگزاري انتخابات را در استان كرمانشاه كاملا قانوني دانست و گفت: اين روند تا پايان مهلت تعيين شده ادامه خواهد داشت.

بهرامي حضور مردم كرمانشاه را حضوري بسيار پرشور و مثال زدني دانست و گفت: با توجه به اين شور و حضور ممكن است اخذ آرا در سطح استان كرمانشاه تا پاسي از شب ادامه يابد.

وي تصريح كرد: اين حضور پرشور كرمانشاهيان نشان از خلق حماسه ديگري بود و به عينه مي توان گفت كه كرمانشاهيان حماسه سياسي خلق كردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه؛ حضور پرشور  مردم كرمانشاه در پاي صندوق هاي راي را مهر تاييدي بر آرمان انقلاب و ميثاق مجدد اين مردم با انقلاب اسلامي ايران دانست.

وي از رصد لحظه به لحظه انتخابات توسط عوامل امنيتي استان خبرداد و گفت: در صورت بروز كوچكترين مشكلي گزارش آن به ستاد انتخابات مخابره و تصميمات لازم گرفته مي شود.

بهرامي در پايان گفت: در صورتي كه از سوي ستاد انتخابات كشور و در صورت نياز زمان انتخابات براي بار دوم هم تمديد شود در استان كرمانشاه نيز اطلاع رساني خواهد شد.
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد