اسلام آباد خبر20:59 - 1392/03/24

تاكنون تخلف انتخاباتي در استان كرمانشاه گزارش نشده است/ حماسه سياسي كرمانشاهيان خلق شد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: خوشبختانه تاكنون هيچ تخلف انتخاباتي در استان كرمانشاه گزارش نشده است.

هومان بهرامي در گفتگو با مهر گفت: با توجه به اقدامات امنيتي و انتظامي صورت گرفته در سطح استان و شعب اخذ راي تاكنون هيچ گونه تخلف قانوني گزارش نشده است.

وي روند برگزاري انتخابات را در استان كرمانشاه كاملا قانوني دانست و گفت: اين روند تا پايان مهلت تعيين شده ادامه خواهد داشت.

بهرامي حضور مردم كرمانشاه را حضوري بسيار پرشور و مثال زدني دانست و گفت: با توجه به اين شور و حضور ممكن است اخذ آرا در سطح استان كرمانشاه تا پاسي از شب ادامه يابد.

وي تصريح كرد: اين حضور پرشور كرمانشاهيان نشان از خلق حماسه ديگري بود و به عينه مي توان گفت كه كرمانشاهيان حماسه سياسي خلق كردند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه؛ حضور پرشور  مردم كرمانشاه در پاي صندوق هاي راي را مهر تاييدي بر آرمان انقلاب و ميثاق مجدد اين مردم با انقلاب اسلامي ايران دانست.

وي از رصد لحظه به لحظه انتخابات توسط عوامل امنيتي استان خبرداد و گفت: در صورت بروز كوچكترين مشكلي گزارش آن به ستاد انتخابات مخابره و تصميمات لازم گرفته مي شود.

بهرامي در پايان گفت: در صورتي كه از سوي ستاد انتخابات كشور و در صورت نياز زمان انتخابات براي بار دوم هم تمديد شود در استان كرمانشاه نيز اطلاع رساني خواهد شد.