با حضور مسئولین و کارگروه های مجمع شهرستان

اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر

کد خبر: 310240
|
16:36 - 1402/07/26
نسخه چاپی
اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب برگزار شد+تصاویر
اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب با حضور جمعی از بسیجیان، کارگروه های مجمع و مسئولین برگزار شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، اجلاس عمومی مجمع بسیجیان شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان، جمعی از بسیجیان، کارگروه های مجمع و هیئت‌های اندیشه ورز در تالار غدیر این شهر برگزار شد.


سرهنگ یوسف‌وند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در ابتدای این آیین ضمن خیرمقدم به مدعوین و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، جنایات وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه را محکوم نمود.



وی اظهار کرد: مجمع عالی بسیج و هیئت‌های اندیشه‌ورزشهرستان در طول سال مشکلات شهرستان را احصا و دنبال می کنند و کارگروه های این مجمع با بررسی و مطالعه مشکلات شهرستان با ارائه راهکار این مشکلات را مطرح می نمایند.


وی افزود: این مجمع حاصل ماه‌ها تبادل افکار هیئت های اندیشه ورز در همه اقشار بسیج می باشد که در بحران هایی نظیر سیل ،زلزله و بحران کرونا خادم و خدمتگزار مردم بوده و هستند. 



در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار مسلم میرزائی جانشین فرماندهی ناحیه و دبیر مجمع بسیجیان سپاه شهرستان با پخش کلیپی به تشریح پیگیری کارگروه ها و جلسات هیئت های اندیشه ورز پرداخت. در ادامه حاج حیدر احمدیان رئیس مجمع بسیج شهرستان گزارش سالانه خود را ارائه نمود و در ادامه روسای کارگروه های منتخب مشکلات شهرستان را با ارائه راهکار ارائه نمودند.



درخاتمه این آیین از روسای کارگروه‌ها، منتخبین هیئت‌های اندیشه‌ورز و تنی چند از خانواده معظم شهدا تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها