رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

قدس نماد استکبارستیزی و وحدت امت اسلامی است

کد خبر: 306789
|
15:20 - 1400/02/16
نسخه چاپی
قدس نماد استکبارستیزی و وحدت امت اسلامی است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: قدس نماد استکبارستیزی و وحدت امت اسلامی است و در آینده نزیدک شاهد رهایی قدس شریف خواهیم بود.

 

خسرو تمری در گفتگو با   اسلام آباد خبر ،   با اشاره به جایگاه قدس در طول تاریخ اسلام گفت : قدس همیشه در جایگاه مقدسی در جهان اسلام داشته و امروز به نماد استکبار ستیزی و وحدت امت اسلامی تبدیل شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با شاره به اینکه جهان سلطه و مستکبرین عالم به دنبال آن هستند تا قدس را از پیکر امت اسلامی جدا کنند گفت : قدس یک جریان و یک روند تاریخی دارد و مسلمانان در سرتاسر جهان به عنوان قبله اول خود به آن نگاه می کنند و مکانی است که پیامبر عظیم الشان اسلام از آنجا به معراج رفت و لذا همیشه مورد توجه و احترام تک تک مسلمانان است.

 

وی افزود : قدس امروز نماد مقاومت ، استکبار ستیزی و وحدت امت های اسلامی است و امروز خط مقاومت ملت های مسلمان قدس شریف است و در حقیقت باید گفته شود که انتفاضه فلسطین توانسته است پرچم بیداری و مقاومت منطقه است ملت های مسلمان را برافراشته دارد.

 

تمری افزود : علاوه بر این مقاومت مردم فلسطین توانسته است خوی استکباری نظام های سلطه و نظام سرمایه داری را عریان کند و نشان داده  کشورهای سلطه گر غربی بزرگترین حامیان دولت کودکش رژیم غاصب صهیونیستی هستند و در این راستا هیچ خط قرمزی ندارند و برای حمایت از این رژیم دست به هر اقدام غیر انسانی می زنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : روز قدس باعث تقویت روح حماسی امت های منطقه به ویژه مبارزان فلسطینی و همبستگی بیشتر آنها شده است و امروز شاهد هستیم دایره قدرت مبارزان فلسطینی در حال گسترده شدن است و کمتر از حملات رژیم صهیونیستی به مناطق فلسطینی نشین هستیم و این دستاور بزرگ روز جهانی قدس بوده است که زمینه را برای قدرت و اقتدار جهادگران فلسطینی فراهم کرده است.

 

تمری افزود : روزی اسرائیل می خواست شعار نیل تا فرات را محقق کند و زمینه را برای کشورگشایی و توسعه سرزمینی خود فراهم کند اما امروز کار به جایی رسیده است که دور تا دور خود روی زمین و حتی در جاهایی زیر زمین به کشیدن دیوار اقدام کرده است و خود را محصور کرده است و این از برکات روز قدس و تدام مقاومت میدانی نیروهای مبارز فلسطینی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : باید یاد و خاطره امام راحل که با نامگذاری این روز زمینه را برای تداوم مقاومت فلسطینیان فراهم کردند و زمینه را برای حمایت ملت های آزادی خواه جهان از مردم مظلوم فلسطین فراهم نمدند گرامی بداریم و در این مسیر باید از شهدای مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان دشمن بزرگ اسرائیل و شهدای مقاومت و شهدای مقاومت فلسطین یاد کنیم و بر تداوم راه آنها تاکید کنیم.

 

تمری در پایان افزود : همانطور که خداوند وعده داده و همانطور که مقام معظم رهبری بیان فرمودند پایان رژیم اسرائیل نزدیک است و در آینده نزدیک شاهد رهایی قدس شریف خواهیم بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها