مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

افزایش آمار بستری های بیمارستان اسلام آبادغرب/ مردم محدودیت های وضعیت قرمز را رعایت نمایند

کد خبر: 306735
|
16:44 - 1400/01/26
نسخه چاپی
افزایش آمار بستری های بیمارستان اسلام آبادغرب/ مردم محدودیت های وضعیت قرمز را رعایت نمایند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب از افزایش آمار بستری های بیمارستان اسلام آبادغرب خبر داد و از مردم خواست که محدودیت های وضعیت قرمز را رعایت نمایند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  دکتر محمدرضا نادری مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آمار بستری های مبتلایان به کرونا در بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب رو به افزایش است و در حال آماده سازی یک بخش دیگر جهت بستری بیماران کرونایی هستیم.

 

وی افزود: آمار بستری ها تاکنون به 56 نفر رسیده و کادر درمان در دو بخش بیمارستان در حال خدمت رسانی به بیماران شهرستان اسلام آبادغرب و بعضا" بیماران شهرستان های غربی استان هستند وبا این رویه ناگزیر هستیم بخش سوم بیماران کرونایی با ظرفیت 24 تخت دیگر  را آماده نماییم.

 

دکتر نادری عنوان کرد: کادر بهداشت و درمان به شدت درگیر خدمت رسانی و مبارزه با ویروس منحوس کرونا می باشد و با توجه به آمار بستری و تست های مثبت کرونا لازم است که همشهریان بیش از پیش مراقب سلامتی خود، خانواده و جامعه باشند و محدودیت های وضعیت قرمز را رعایت نمایند.

 

مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم درخصوص حضور در دورهمی های خانوادگی، مراسمات شادی، عزا و فاتحه خوانی باعث شیوع ویروس کرونا شده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها