فرماندار اسلام آبادغرب:

تئاتر مرصاد افتخار بزرگی نصیب شهرستان کرده است

کد خبر: 305043
|
13:45 - 1398/05/27
نسخه چاپی
تئاتر مرصاد افتخار بزرگی نصیب شهرستان کرده است
اسلام آبادخبر: حیدری فرماندار اسلام آبادغرب گفت: تئاتر مرصاد افتخار بزرگی نصیب شهرستان کرده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، اعضای دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر مرصاد طی دیداری از زحمات و حمایت فرماندار اسلام آبادغرب قدردانی و با اهداء تندیس از زحمات ایشان تقدیر کردند.


 
فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه گفت : بار اصلی جشنواره بر دوش هنرمندان تئاتر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب بود.


وی افزود : یکی از افتخارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، افتخار به توان و ظرفیت هنرمندان شهرستان است و یکی از شاخصه های شهرستان جشنواره تئاتر مرصاد است. و این جشنواره عزت و افتخار بالایی در کنار سایر مولفه ها نصیب شهرستان نموده است.

 

حیدری عنوان کرد: بستری شکل گرفته که باید بتوانیم از ظرفیت شکل گرفته در سال های آتی با شرایط خاص و سازوکارهای بهتر و رفع نواقص به شکل مناسب تری استفاده کنیم.


وی در ادامه افزود: بدون شک محور برنامه ریزی دوستان دبیرخانه بوده اما اینجانب تلاش می کنم برای پایداری ردیف مالی جشنواره تا بتوانیم با برنامه ریزی بهتر این جشنواره را برگزار کنیم و شایسته می دانم از زحمات عزیزان تقدیر و تشکر کنم .


فرماندار اسلام آبادغرب بیان داشت: در اجرای برنامه ها باید آسیب شناسی لازم بعمل آوریم و با رفع نواقص برنامه بهتری برگزار کنیم.


وی همچنین افزود : با توجه به مشکلات زیرساختی ؛ اعتبار ویژه ای برای توسعه مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب ساخت پلاتو گذاشته ایم تا انشاء الله بتوانیم زیرساخت های لازم برای این جشنواره فراهم کنیم. 

در ادامه این جلسه عبدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اسلام آبادغرب گرفت : تئاتر مرصاد نباید در این سطح متوقف شود و باید برای کیفیت بخشی به جشنواره تلاش بیشتری بکنیم.


وی افزود : ما در بحث زیرساخت ها مشکلات عدیده ای داریم و لازم است با برنامه ریزی طی چند سال آینده بخشی از این مشکلات را حل کنیم.


عبدی افزود: تئاتر مرصاد شایستگی آن را دارد تا سالن های  متعددی برای آن طراحی شود .


در این دیدار از طرف نادری دبیر یازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد و خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب از زحمات فرماندار و مجموعه فرمانداری با اهداء تندیس جشنواره  تقدیر بعمل آمد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها