امام جمعه موقت شهرستان اسلام آباد غرب

ضرورت نظارت بیشتر بر بازار عید

کد خبر: 310702
|
15:30 - 1402/12/25
نسخه چاپی
ضرورت نظارت بیشتر بر بازار عید
امام جمعه موقت شهرستان اسلام آباد غرب گفت:مسئولان بر بازار شهرستان مراقبت و نظارت کنند

به گزارش اسلام آباد خبر ،حجت الاسلام رحمان آدینه وند امام جمعه موقت این هفته نماز جمعه ۲۵ اسفند ماه، گفت : روزه تنها عبادتی است که  لذت‌های شهوانی، لذت‌های بطن ترک، می‌شود و مراقبت می‌شود اخلاص روزه بسیار عظیم است این امر بزرگ سبب شده که این شرافت و این عبادت داده شود

 

حجت‌الاسلام والمسلمین رحمان آدینه‌وند در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان اسلام‌آبادغرب اظهار داشت: روزه فکر ما را پاک می‌کند و به افکار ما جهت می‌دهد به تصویب ما قدرت می‌دهد قدرت الهی و معنوی ما را به آن بندگی که مد نظر خداست می‌رساند.

 

وی افزود: در این ایام که بهار طبیعت در پیش داریم سعی کنیم شادی‌هایمان با افراد کم برخوردار تقسیم کنیم و اشخاصی که لحاظ مالی ضعیف هستند به آنها کمک کنیم.

 

خطیب جمعه اسلام‌آبادغرب در بخش دیگری از سخنانش گفت: اکثر اتفاقات خوبی که در جامعه ما افتاده به خاطر حضور استقرار و حرکت مردمی بوده است لذا در کنار مردم، مسئولان هم مراقبت و مواظبت کنند که انشاالله حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود.

 

وی با اشاره به روز ۲۵ اسفند ماه و بمباران شیمیایی حلبچه توسط ارتش عراق عنوان کرد: این اتفاق به دست نیروهای تحت امر صدام انجام شد که باعث کشته شدن ۵ هزار نفر مردم کردنشین عراق شد.

 

آدینه وند بیان کرد : دوم فروردین ماه روز وفات خدیجه سلام الله علیها این بانوی عظیم الشان بانویی که مال و جانش و جایگاهش برای اسلام و پیغمبر و همسرش تقدیم کرده امروز دنیای ما دنیای اسلام به این چنین الگوهای نیازمند است بعضی شعارهایی در مورد زنان خوهران و مادرانمان می‌زنند این شعارها در شان خودشان است شان مادران و خواهران ما بسیار بالاتر از این حرفاست زن‌ها در مسیر بانوی دو عالم حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها در مسیر ام المومنین حضرت خدیجه سلام سلام علیها قدم برمی‌دارند الگویشان را مراقبت می‌کنند

 

حجت‌الاسلام والمسلمین آدینه‌وند در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: ۲۹ اسفند‌ماه روز ملی‌شدن نفت تحت لغو قرارداد ۱۳۱۲ ایران و انگلیس و ملی شدن صنعت نفت در مجلس پانزدهم بدون حتی برگ مخالف تصویب شد.

 

وی در پایان گفت: در روزهای اخیر مسئولان بر بازار شهرستان مراقبت و نظارت کنند چرا که بعضی اشخاص هستند از این ایام سوء استفاده می‌کنند.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها