سفرم به خوزستان نمایشی نیست؛

رئیسی: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری دولت نفوذ کند

کد خبر: 310676
|
07:15 - 1402/12/19
نسخه چاپی
رئیسی: اجازه نمی‌دهم رشوه و فساد در سیستم اداری دولت نفوذ کند
رییس جمهور در جمع باشکوه مردم ایذه تاکید کرد: اجازه نمی دهم رشوه و فساد در سیستم اداری کشور نفوذ کند چراکه اراده بنده و همه دولتمردان خدمت بی منت، صادقانه و بی چون و چرا به مردم است.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا؛  آیت الله سید ابراهیم رییسی روز جمعه در جمع باشکوه مردم ایذه که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، تصریح کرد: مبادا بشنوم که روابط ناسالم در سیستم اداری کشور نفوذ کرده و جای روابط سالم را گرفته است.

 

رییس جمهور یکی از دغدغه های به حق و اصلی مردم ایذه و مناطق اطراف را اشتغال و توسعه کشاورزی و دامداری عنوان کرد و گفت: سرمایه گذاری صنعتی مهمی با هدف ایجاد اشتغال برای جوانان در بخش فولاد برای این شهرستان درنظر گرفته شده که این مهم با پیگیری‌های وزارت صمت و استاندار خوزستان انجام خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: در همین ارتباط، اعتبارات مناسبی برای فعالیت بیش از ۲۰۰ نفر از کسانی که آمادگی خود برای فعالیت در بخش تولیدات گلخانه‌ای را اعلام کرده اند نیز فراهم خواهد شد.

 

رییس جمهور اشتغال را یکی از چالش‌های اصلی مردم ایذه دانست و گفت: علاوه بر کارهای انجام شده در بخش دامداری و کشاورزی و همچنین توسعه کسب و کارهای مربوطه، سرمایه گذاری صنعتی بزرگی انجام می‌شود.

 

* سفرم به خوزستان و شهر ایذه نمایشی نیست و منتج به تصمیمات عملی می‌شود

 

آیت الله رییسی تاکید کرد: سفر من به ایذه به هیچ عنوان نمایشی نیست و آمده ام که به صورت عملی، تصمیمات عینی و مناسبی برای رفع مسایل و مشکلات این دیار گرفته شود.

 

رییس جمهور با تاکید بر اینکه تامین آب مورد نیاز شهر ایذه باید به سرعت پیگیری و انجام شود، گفت: دستورات لازم به استاندار و وزیر نیرو داده شده تا طرح انتقال آب به ایذه به منظور تامین مصارف شرب و کشاورزی عملیاتی و خواسته به حق مردم منطقه محقق شود.

 

وی با اشاره به اینکه انتقال آب از کارون ۳ به ایذه به طور قطع تسریع خواهد شد، ادامه داد: طرح مطالعاتی انتقال آب از این سد به ایذه انجام و اعتبار لازم نیز تخصیص داده شده است و در این سفر تمام موانع رسیدن آب به ایذه را رفع می‌کنیم.

 

 * دستور رییس جمهور به شرکت های ایمیدرو و فولاد خوزستان برای سرمایه‌گذاری در ایذه

 

وی با اشاره به گلایه به حق جمعی از جوانان این شهرستان در خصوص مشکل اشتغال، به شرکت های ایمیدرو و فولاد خوزستان دستور دارد در اسرع وقت نسبت به سرمایه گذاری صنعتی در این شهرستان با هدف ایجاد فرصت های شغلی اقدام کنند.

 

رییس جمهور تصریح کرد: اجرای طرح فولادی ورق با سرمایه گذاری شرکت‌های ایمیدرو و فولاد خوزستان و چند شرکت بزرگی که می‌توانند در اینجا سرمایه گذاری کنند باید تسریع شود، مقدمات را باید استاندار و وزیر صمت فراهم کنند تا سریعا صنعتی اشتغال زا ایجاد شود.

 

رییس جمهور در ادامه افزود: اشتغال، ازدواج و مسکن سه موضوع مهم و محوری برای جوانان کشور است که دولت برای آن برنامه‌ریزی کرده است و اجرای آن نیز در دستور کار قرار دارد.

    آخرین مطالب