معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلام‌آبادغرب:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش‌آفرینی رسانه‌ها محقق نمی‌شود

کد خبر: 310455
|
19:41 - 1402/10/06
نسخه چاپی
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش‌آفرینی رسانه‌ها محقق نمی‌شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش‌آفرینی رسانه‌ها محقق نمی‌شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مرتضی احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلام‌آبادغرب عصر امروز چهارشنبه 6 دی‌ماه در نشست با اصحاب رسانه گفت: رسانه‌ها نقش مؤثری در تحولات جوامع، پدیده‏‌های سیاسی، مطالبه گری اجتماعی و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و آگاهی بخشی مردم بر عهده دارند.

 

 مرتضی احمدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلام‌آبادغرب امروز در جلسه با اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات، اظهار کرد: رسانه‌ها باید ادبیات صادقانه و امیدوارکننده و نشاط‌آور در عرصه انتخابات را جزو اصول کاری خود قرار دهند.

 

وی افزود: رسانه‌های باید باروحیه مطالبه‌گری و دفاع از حق‌وحقوق مردم در جهت امیدآفرینی را وظیفه خود بداند زیرا که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بدون نقش‌آفرینی رسانه‌ها محقق نمی‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسلام‌آبادغرب با تصریح این‌که برگزارکنندگان انتخابات خود مردم هستند، تصریح کرد: مردم باید بداند تنها راه‌حل مسائل و مشکلات کشور انتخابات است.

 

وی ضمن اشاره به رسالت خبرنگاران در تشویق و ترغیب مردم به‌پای صندوق رأی و مشارکت حداکثری ادامه داد: دولت در ستاد انتخابات از حداکثر توان خود برای سلامت انتخابات استفاده می‌کند.

 

در ادامه مهدی بساطی رئیس اداره ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب ضمن تقدیر از حضور شایسته خبرنگاران و اصحاب رسانه در این نشست، خاطرنشان کرد: امید است با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در حوزه رسانه‌ای در سطح شهرستان موجود است بتوانیم با همراهی و همدلی شاهد اتفاقات خوب و مثبت در همه زمینه‌ها به‌ویژه مهم‌ترین مسئله پیش رو یعنی انتخابات سالم باشیم.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌) که چهار خصوصیت اصلی مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت را برای انتخابات عنوان کردند، گفت: بی‌شک نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در مشارکت مردمی و تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی نقشی برجسته و اثرگذار است.


بساطی با اشاره به سابقه دشمنی‌ها و تفرقه‌افکنی شبکه‌ها و رسانه‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی در ۴۴ ساله عمر بابرکت انقلاب اسلامی، انتخابات امسال را بسیار مهم و حیاتی دانست و گفت: انتخابات اسفندماه اولین آزمون مردمی پس از اغتشاشات سال گذشته است و رسانه‌های معاند تمام توان و ظرفیت خود را بکار خواهند گرفت تا حضور و مشارکت مردمی را به پایین‌ترین حد ممکن برسانند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب