بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس:

پرسپولیس باز هم مدعی قهرمانی خواهد شد

کد خبر: 310441
|
22:52 - 1402/10/05
نسخه چاپی
پرسپولیس باز هم مدعی قهرمانی خواهد شد
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است، اگر اشتباهات فردی بازیکنان این تیم کم شود، باز هم تیم یحیی گل‌محمدی می‌تواند به کورس قهرمانی برگردد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  به نقل از تسنیم، سماعیل حلالی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل شمس آذر اظهار داشت: با توجه به بازی‌هایی که از شمس آذر دیده بودیم و نتایجی که این تیم در خارج از خانه کسب کرده بود، من پیش‌بینی می‌کردم پرسپولیس کار سختی برای شکست این تیم داشته باشد. شمس آذر در چند بازی گذشته خود در دفاع و حمله خوب نشان داده بود و تیمی که خوب دفاع کند و در کارهای هجومی هم عملکرد خوبی داشته باشد، حریف سرسختی برای هر تیمی خواهد بود. پرسپولیس هم در چند هفته گذشته نتایج خوبی کسب نکرده وعدم نتیجه‌گیری سرخپوشان را به لحاظ روحی و روانی در سطح پایینی قرار داده بود. 

وی ادامه داد: در بازی با پرسپولیس، شمس آذر همان تیم همیشگی هفته‌های گذشته بود و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد، اما نکته مهم درباره بازی شاگردان گل‌محمدی این است که بازیکنان پرسپولیس بسیار زیاد مرتکب اشتباه می‌شوند و این کار را در چند بازی گذشته چندین بار تکرار کردند. علی نعمتی مدافع پرتلاشی است و خیلی زحمت می‌کشد، اما بعضاً می‌بینیم که اشتباهات مهلکی انجام می‌دهد. این بازیکن در دربی با یک تکل بی‌موقع یک پنالتی به استقلال داد و با همین اشتباه سه امتیاز از دست رفت. نعمتی در بازی یکشنبه شب هم دوباره اشتباهش را تکرار کرد و یک پنالتی داد. او در صحنه‌ای دیگر به گونه‌ای خطا کرد که اخطار دوم را گرفت و باعث شد تیم ۱۰ نفره شود و در نهایت سه امتیاز به سختی به دست آمد. 

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به نظر من اشتباهات فردی بازیکنانی مانند دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی و همچنین اُفت ستاره‌هایی مثل مهدی ترابی و سعید صادقی به دلیل مشکلات روحی و روانی است. قطعاً اگر اشتباهات کم شود و بازیکنان با تمرکز بالا بازی کنند، پرسپولیس می‌تواند دوباره به صدر جدول برگردد. پرسپولیس یک بازی عقب‌افتاده دارد و اگر سه امتیاز آن را کسب کند دوباره می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. من امیدوارم که مصدومان تیم مانند وحید امیری و یاسین سلمانی هرچه زودتر آمادگی‌شان را به دست بیاورند تا قدرت تهاجمی پرسپولیس بیشتر شود. مصدومیت امیری برطرف شود خیلی از مشکلات پرسپولیس رفع خواهد شد. وحید در چند پست توانایی بازی کردن دارد و می‌تواند سمت چپ پرسپولیس را دوباره راه بیندازد. 

«در نیم‌فصل دوم تیم‌ها به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند»، حلالی با بیان این جمله عنوان کرد: در نیم‌فصل اول پرسپولیس ضعف‌هایی داشت که اگر برطرف نشود کارش سخت خواهد بود. همه تیم‌ها سعی می‌کنند خودشان را تقویت کنند و با شرایط بهتری در نیم‌فصل دوم بازی می‌کنند و هر تیمی می‌جنگد که شرایطش را در جدول بهتر کند. نکته مهم در بازی با شمس آذر حفظ روحیه و تمرکز بازیکنان پرسپولیس بود. آن‌ها پس از اخراج نعمتی و ۱۰ نفره شدن، تمرکزشان را حفظ کردند و با روحیه بیشتر سعی کردند که بازی را برنده شوند. این اتفاق نشان می‌دهد که شاگردان گل‌محمدی کم‌کم دارند به شرایط ایده‌آل گذشته‌شان برمی‌گردند. 

وی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در فصل گذشته ۱۳ گل دریافت کرد، اما الان تا هفته سیزدهم فصل جاری ۹ گل خورده و عملکرد ضعیفی در خط دفاع داشته است، تصریح کرد: وظیفه کادر فنی پرسپولیس است که این مشکل را برطرف کنند. سرخپوشان در چند فصل گذشته همیشه جزو تیم‌هایی بودند که گل‌های کمی در کل فصل دریافت می‌کردند، اماعدم تمرکز و ناهماهنگی بازیکنان و همچنین تغییرات زیاد در ترکیب تیم باعث شده است که پرسپولیس به راحتی به حریفانش موقعیت گل بدهد و خیلی راحت تسلیم شود. در تعطیلی مسابقات این فرصت هست که این نقیصه برطرف شود و بازیکنان به خودباوری لازم برسند تا باز هم شاهد عملکرد خوب خط دفاعی و سایر بازیکنان تیم باشیم. 

انتهای پیام/

    آخرین مطالب