معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه مطرح کرد:

هزینه احداث تقاطع غیرهمسطح سپاه 250 میلیارد تومان

کد خبر: 310191
|
17:17 - 1402/07/08
نسخه چاپی
هزینه احداث تقاطع غیرهمسطح سپاه 250 میلیارد تومان
معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه اعتبار صرف شده در اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران را ۲۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری عنوان کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حمید اعتصام‌فر در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه در شهر کرمانشاه، در خصوص مشخصات فنی این پروژه اظهار داشت: تعداد پایه هر پل هشت عدد، عرض عرشه هر پل ۹ ونیم متر طول و طول عرشه ۲۸۰ متر است.

 

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه کل اعتبارات این پروژه ۲۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات جاری شهرداری تامین شده است، افزود: این پروژه در یک زمان مناسب ۹ ماهه به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی گفت: طول رمپ‌های هر پل ۱۱۰ متر طول و تعداد سگمنت‌های هر پل ۹۶ عدد راستگرد شمال به غرب است.

 

اعتصام‌فر درباره مشخصات اجرایی تصریح کرد: آرماتوربندی ۲۲۸۰ تن و ۹ هزار مترمکعب خاکبرداری و پی‌کنی شده و همچنین تعداد ۲۰۲۰ عدد قرنیز بکار رفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: به میزان ۱۵ هزار و ۹۳۰ مترمکعب بتن‌ریزی و هفت هزار مترمربع سطح عایق‌کاری انجام شد.

 

اعتصام‌فر گفت: تعداد هندریل ۱۰۲۰ و به طول 5100 متر جدول کاری انجام شده است.

 

افشین لرزنگنه نیز در این مراسم اظهار داشت: این تقاطع در مجموع یک کیلومتر طول دارد و قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران هم با احداث کارگاه تولید پایه‌ها و سایر قطعات بتنی پل در نزدیکی پروژه، در کنار شهرداری کرمانشاه بود و سرعت احداث را بالا برد.

 

معاون ترافیک و حمل و نقل شهری کرمانشاه با اشاره به ضرورت احداث چنین تقاطعی گفت: در این محدوده شهر چند بیمارستان و مراکز آموزشی و ادارات مختلفی قرار دارند که در ساعات پیک تردد ترافیک سنگینی ایجاد می‌شد.

 

وی افزود: تقاطع میدان سپاه کمک بزرگی به تسهیل تردد و ترافیک در مسیر شمال به جنوب و بالعکس و شرق به غرب و بالعکس در مسیر میدان سپاه و مرکز کرمانشاه است.

 

    آخرین مطالب