به مناسبت بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی صورت گرفت؛

دیدار مسئولین با آزادگان شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو+عکس

کد خبر: 310045
|
21:29 - 1402/05/23
نسخه چاپی
دیدار مسئولین با آزادگان شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب و دالاهو+عکس
به مناسبت بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مسئولین اسلام‌آبادغرب و دالاهو با آزادگان این شهرستان‌ دیدار نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به مناسبت بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و طرح سپاس الماس‌های درخشان، امروز از آزادگان سرافراز و خانواده‌های معظم و معزز حیدر بیگ محمدی، بهمن محبی، منوچهر خادمی، کریم پردانگ، آقاجان احمدی، جوهر محمدی، رستم مرادی دیدار بعمل آمد.

 

در این دیدار که در راستای ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت صورت گرفت، یزدان صفری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلام‌آباد غرب، یاری کارشناس بهداشت و درمان، خانم شیخ احمدی کارشناس تعاون و خانم قلی‌زاده کارشناس آموزش حضور داشتند.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلام‌آباد غرب در این دیدارها با تکریم این عزیزان از رشادت‌ها و مجاهدت‌ها و ایثارگری آنان تقدیر و تجلیل نمود.

یزدان صفری گفت: آزادگان عزیز هم رنج دوری از وطن و خانواده را تحمل نمودند و هم در اسارت تحت شدیدترین فشارها و شکنجه‌های جسمی و روحی بودند که با توکل برخدا این رنج‌ها را تحمل نمودند.

 

 

به گزارش خبرنگار ما بمناسبت سالروز ورود آزادگان از آزاده سرافراز آقای مراد همدانی در شهرستان دالاهو تجلیل و قدر دانی بعمل آمد. 

 

این دیدار با حضور دکتر رشیدی مسئول امور ایثارگران استانداری، مهندس سلیمی معاونت فرماندار، دکتر رضایی سرپرست شبکه بهداشت شهرستان  و محمدی نسب ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران دالاهو صورت گرفت که از آزاده سرافراز آقای مراد همدانی دیدار و تکریم بعمل آمد. 

 

همچنین با حضور کیومرث جلیلیان فرماندار شهرستان دالاهو، مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح کانون بازنشستگان و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهید معظم قباد طهماسبی، جانباز سرافراز علی جلال زاده و ایثارگر عزیز نورمراد رستمی در شهرستان دالاهو دیدار و تجلیل بعمل آمد. 

 

در این دیدار کیومرث جلیلیان بیان داشت: ما هر چه داریم از شهدا و خانواده معظم شهداست و همه ما مدیون شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز هستیم.

 

وی عنوان کرد: آسایش و آرامش امروز ما نتیجه مجاهدت و از خودگذشتگی این عزیزان بوده امیدواریم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.

 

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها