با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج اسلام‌آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 310015
|
14:27 - 1402/05/14
نسخه چاپی
افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج اسلام‌آبادغرب+تصاویر
نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلام آبادغرب پیش از ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا، سرهنگ سلیمی معاونت بازرسی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و هیئت همراه، فرمانده ناحیه، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان، معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان، فرماندهان نظامی ارتش و انتظامی شهرستان، شورای اداری شهرستان، جانشین فرماندهی و معاونت های نظارتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، فرماندهان، بسیجیان و گروه‌های جهادی حوزه‌های مقاومت شهر شهیدان مرصاد برگزار شد.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب با خیرمقدم به مدعوین و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان در ماه محرم اظهار داشت: در این نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران در قالب بخش های عکس، فیلم، هنرهای دستی و تجسمی و تولیدات خانگی در ۱۷ غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

 

وی افزود : این جشنواره در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات مختلف فرهنگی و هنری ، صنایع دستی برگزار شده که پایگاه های مقاومت از امروز به مدت سه روز عملکرد ، اقدامات و محصولات خود را در  نمایشگاه‌ عرضه می کنند.

 

سرهنگ یوسف‌وند اظهار داشت:  به منظور ایجاد فضای رقابتی بین پایگاه‌های بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی این جشنواره در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 

گفتنی است؛ بازید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و علاقمندان می تواند از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر از آن بازدید کنند.

در این مراسم رجزخوانی، دکلمه خوانی به یاد شهدا، همخوانی سرود سلام فرمانده و پخش گوشه‌های از فعالیت‌های پایگاه‌های منتخب در یک سال گذشته به اجرا در آمد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد