اسلام آباد خبر14:27 - 1402/05/14
با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج اسلام‌آبادغرب+تصاویر

نمایشگاه طرح اسوه پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب با حضور مسئولین شهرستان افتتاح شد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، آیین افتتاح نمایشگاه طرح اسوه پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسلام آبادغرب پیش از ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا، سرهنگ سلیمی معاونت بازرسی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و هیئت همراه، فرمانده ناحیه، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان، معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان، فرماندهان نظامی ارتش و انتظامی شهرستان، شورای اداری شهرستان، جانشین فرماندهی و معاونت های نظارتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، فرماندهان، بسیجیان و گروه‌های جهادی حوزه‌های مقاومت شهر شهیدان مرصاد برگزار شد.

 

سرهنگ یوسف‌وند فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آبادغرب با خیرمقدم به مدعوین و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان در ماه محرم اظهار داشت: در این نمایشگاه عملکرد پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران در قالب بخش های عکس، فیلم، هنرهای دستی و تجسمی و تولیدات خانگی در ۱۷ غرفه در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

 

وی افزود : این جشنواره در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب، محصولات مختلف فرهنگی و هنری ، صنایع دستی برگزار شده که پایگاه های مقاومت از امروز به مدت سه روز عملکرد ، اقدامات و محصولات خود را در  نمایشگاه‌ عرضه می کنند.

 

سرهنگ یوسف‌وند اظهار داشت:  به منظور ایجاد فضای رقابتی بین پایگاه‌های بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی این جشنواره در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 

گفتنی است؛ بازید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و علاقمندان می تواند از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر از آن بازدید کنند.

در این مراسم رجزخوانی، دکلمه خوانی به یاد شهدا، همخوانی سرود سلام فرمانده و پخش گوشه‌های از فعالیت‌های پایگاه‌های منتخب در یک سال گذشته به اجرا در آمد.