استاندار کرمانشاه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان خبر داد:

تلاش برای برپایی جشن اتصال اسلام آباد غرب به شبکه ریلی کشور تا بهمن سال آینده/ اهدای ۲۵۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط در طرح جوانی جمعیت

کد خبر: 309963
|
21:21 - 1402/04/26
نسخه چاپی
تلاش برای برپایی جشن اتصال اسلام آباد غرب به شبکه ریلی کشور تا بهمن سال آینده/ اهدای ۲۵۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط در طرح جوانی جمعیت
استاندار کرمانشاه از اهدای ۲۵۰۰ قطعه زمین به واجدان شرایط در طرح جوانی جمعیت خبر داد و همچنین گفت: در تلاشیم که با تامین اعتبار، راه آهن کرمانشاه به شهرستان اسلام آباد غرب تا ۲۲ بهمن سال آینده افتتاح شود.

به گزارش اسلام آباد خبر ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمانشاه؛ دکتر محمدطیب صحرایی روز دوشنبه در دیدار آیت الله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به ارائه گزارشی از خدمات و برنامه‌های دولت در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی استان پرداخت و از گشایش‌های خوبی از جمله در حوزه اشتغالزایی و جذب سرمایه‌گذاری خبر داد که در این حوزه‌ها صورت گرفته است.

وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تامین زیر ساخت ها، مرز خسروی آمادگی ارایه خدمات گسترده به زائران عتبات را دارد و برای اربعین یکی از مرزهای مطمئن و امن برای ورود و خروج زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهیم داشت.

دکتر صحرایی در خصوص بازگشایی مرز شوشمی هم افزود: با اقدامات انجام شده بحمدالله مرز شوشمی هم آماده ارائه تبادلات تجاری با کشور عراق می‌باشد که همین امر در رونق و آبادانی استان و در ادامه مهار معضل بیکاری موثر می‌باشد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته فعال‌سازی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های نیمه تعطیل استان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و امید است با حمایت دولت مردمی و همراهی فعالان اقتصادی استان به تدریج شاهد احیای این کارخانه‌ها و کاهش مستمر نرخ بیکاری استان باشیم.

استاندار کرمانشاه در خصوص اهمیت مرزهای استان از جمله خسروی و پرویزخان اظهار داشت: بیش از ۴۰ درصد صادرات کشور به عراق از طریق این مرزها صورت می‌گیرد و برنامه استان این است که با تکمیل زیر ساخت ها، آن‌ها به بهشت کامیون داران تبدیل شده و ترانزیت کالا با سهولت بیشتری انجام شود.

مقام ارشد استان کرمانشاه در خصوص توسعه راه آهن استان هم افزود: در تلاشیم که با تامین اعتبار، راه آهن کرمانشاه به شهرستان اسلام آباد غرب تا ۲۲ بهمن سال آینده افتتاح شود.

دکتر صحرایی در خصوص اهمیت نهضت ملی مسکن خاطر نشان کرد: تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین برای جوانی جمعیت منظور شده که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش خواهد شد، این زمین‌ها در سال جاری به واجدان شرایط استان واگذار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه هم در این دیدار از اقدامات و تلاش‌های دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه در خدمت‌رسانی به مردم و استان تقدیر کرد.

    آخرین مطالب