نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

آمریکا جنایات بزرگی علیه ملت انجام داده است/اقتدار ما در سایه اطاعت از رهبری، مقاومت و فرهنگ شهادت است

کد خبر: 309902
|
14:28 - 1402/04/07
نسخه چاپی
آمریکا جنایات بزرگی علیه ملت انجام داده است/اقتدار ما در سایه اطاعت از رهبری، مقاومت و فرهنگ شهادت است
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: آمریکا جنایات بزرگی علیه ملت انجام داده است و اقتدار ما در سایه اطاعت از رهبری، مقاومت و فرهنگ شهادت است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان در مراسم یادواره شهدای حقوق‌دان، شهدای هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در جمع خانواده معظم شهدای شهرستان اسلام‌آبادغرب  با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به اهمیت روز عرفه از دیدگاه الهی پرداخت و این روز را فرصتی برای توبه، بازگشت به سمت خدا و آمرزش گناهان دانست.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه اظهار داشت: شهدای هفتم تیر، و شهدایی نظیر شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید چمران  انسان‌های بزرگی بودند و در یک کلام همه شهدا توفیقی پیدا کرده اند  و به این مقام شهادت رسیده اند.

 

وی با تبیین جایگاه شهادت عنوان کرد: در دنیا هیچ مقامی بالاتر از مقام امامت نیست، حضرت ابراهیم(ع) بعد از گذراندن آزمایشات سخت به مقام امامت رسید،شهید با شهادتش به مقام امامت می رسد و شهید به تنهایی یک ملت می‌شود و یا برخی شهدا نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب‌ساز می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام جلیلیان بیان داشت: شهید با شهادتش به الگو تبدیل می‌شود و این معامله با خدا سراسر سود است، شهدا آنقدر مقام‌شان بالاست که خداوند خریدار آنها می‌شود.

 

وی با برشماری ویژگی‌های شهدا افزود: شهدا به جایی می‌رسند که غیر خدا در آن راه ندارد، خدا ایشان را دوست دارد و شهدا خدا را دوست دارند، شهدا به ما روحیه خدمتگزاری را یاد دادند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) خاطرنشان کرد: شهید بهشتی خیلی متواضع بود و در خاطرات هست که در یکی از سفرهایش، محافظین وی درب خودرو را می‌بندند که دست یک پیرمرد لای درب خودرو می‌ماند که شهید بهشتی از خودرو پیاده می‌شود و دست پیرمرد را می‌بوسد.

 

وی افزود: شهید بهشتی در خدمتگزاری به خلق از هیچ تلاشی فروگذار نبود و در مقابل دشمنان با عزت و با اقتدار مقابله میکرد و در مقابل دوستان متواضع بود و همچون جد بزرگوارش امیرالمومنین علی(ع) در عین مظلومیت با اقتدار بود.

 

حجت‌الاسلام جلیلیان ابراز داشت: 44 سال از انقلاب گذشته با وجود اینکه برخی مشکلات وجود دارد و دشمنان با ما در جنگ اقتصادی هستند اما مشکلات ما قابل حل هستند و مسئولین در تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند و از دیگر ویژگی ‌های شهید بهشتی امید به آینده و اعتماد به خدابود.

 

وی عنوان کرد: درس مکتب شهید بهشتی و شهدای بزرگوار این است با روحیه جهادی و مجاهدت و تلاش و کوشش می‌توان ایستاد و با نه گفتن به دشمن می‌توان به اوج رسید و مدیران ما به فرموده شهید بهشتی باید شیفته خدمت باشند تا مردم از عملکرد مدیران راضی باشند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) افزود: امروز کشور ما در صحنه بین‌الملل حرف برای گفتن دارد، اقتدار امروز کشور ما در سایه رهبری مقام معظم رهبری، تفکر جهادی و جانفشانی شهدا بدست آمده است.

 

وی افزود: برخی مواقع لازم است گوشه‌ای از اقتدار و قدرت دفاعی برای بازدارندگی به رخ دشمنان کشیده شود اماکشور ما قوی‌تر از آن چیزی است که به نمایش گذاشته شده است، یک زمانی آمریکا و دست نشاندگان آنها جنایات بزرگی در حق ملت ما مرتکب شدند اما امروز با اقتدار بدست آمده در سایه اطاعت از رهبری، مقاومت و فرهنگ شهادت، دشمنان به دنبال رابطه با جمهوری اسلامی هستند.

 

حجت‌الاسلام جلیلیان گفت: آمریکایی‌ها اعتراف کرده اند که برگ برنده در دست ایرانیان است و فرمانده عالی رتبه آمریکایی گفته خدا با شماست چون جاهایی شما نبودید و شکست نخوردید.

 

وی عنوان کرد: به فرموده رهبری باید در عرصه جهاد تبیین آماده باشیم چون دشمنان دیگر قدرتی در مقابل نیروی دفاعی ما ندارند و فقط در جنگ رسانه‌ای بدنبال نا امید کردن مردم هستند که باید با تأسی از شهدا استقامت پیشه کنیم و جهاد تبیین را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب