عراق ۱ (۵) - ایران ۱ (۴)؛

فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا| جام در قمار پنالتی از دست رفت/ نایب قهرمانی در عراق

کد خبر: 309875
|
22:54 - 1402/03/30
نسخه چاپی
فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا| جام در قمار پنالتی از دست رفت/ نایب قهرمانی در عراق
در دیدار فینال فوتبال زیر ۲۳ سال غرب آسیا ایران برابر عراق در ضربلت پنالتی شکست خورد و به نایب قهرمانی بسنده کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛دیدار فینال فوتبال زیر ۲۳ غرب آسیا میان تیم امید عراق و ایران یک بازی تمام عیار بود. مهمترین و قدرترین تیم حاضر در این رقابتها در فینال یک حریف جدی برای امید‌ها محسوب می‌شد که به سختی به فینال رسیده بودند اما برای جام نقشه کشیده بودند. در مقابل میزبان می‌خواست در خانه جام را نگه دارد.

بازی تحت تاثیر حساسیت فینال و شرایط دو تیم در میانه میدان دنبال شد. تیم امید در نیمه نخست روی یک حمله برق آسا به گل رسید تا با برتری به رختکن برود.

نیمه دوم میزبان برای دستیابی به گل تلاش زیادی کرد و چند موقعیت گلزنی خوب به دست آورد. عراقی‌ها حتی در یکی از صحنه‌ها به گل رسیدند که با پرچم کمک داور آفساید اعلام شد. از سوی دیگر هاشم‌نژاد با حرکات سرعتی خود خط دفاع رقیب را آزار دارد. با این حال در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی تیم ایران توسط یاسین سلمانی، سعید ایران‌خواه، محمد قربانی و مهدی هاشم‌نژاد به گل رسید، اما ضربه پنالتی سامان فلاح به تیر عمودی دروازه برخورد کرد. ضربات پنالتی کرار حسین، زید تحسین، حسین خدیر، منتظر محمد و احمد مکنزی هم گل شد تا تیم عراق به برتری 5 بر 4 دست یابد و قهرمان مسابقات فوتبال زیر 23 سال غرب آسیا شود.

 

عراق: ۱ (۵)

گل: حسین خدیر (۴۵+۳)

 

ایران ۱ (۴)

گل: حسین گودرزی (۳۲)

 

ایران

محمدرضا خالدآبادی، سامان تورانیان، حسین گودرزی، سامان فلاح، محمدامین حزباوی، احمد شریعت زاده، یاسین سلمانی، آریا برزگر، امیر جعفری، محمد قربانی، محمدحسین اسلامی

سرمربی: رضا عنایتی

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها