استاندار کرمانشاه:

گردشگری دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های مهم استان است

کد خبر: 309742
|
11:16 - 1402/02/27
نسخه چاپی
گردشگری دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های مهم استان است

به گزارش اسلام آباد خبر ،

استاندار کرمانشاه گفت: گردشگری دفاع مقدس یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغالزایی و شناسنامه هویتی استان کرمانشاه است.

 

محمد طيب صحرایی صبح چهارشنبه در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در یادمان شهدای مرصاد برگزار شد اظهار کرد: استان کرمانشاه مجموعه‌ای از نیازمندی‌ها را دارد که باید از ظرفیت های فرهنگی استان استفاده بیشتری بشود و ساکنان استان کرمانشاه نسبت به مفاخر خود به اندازه کافی مطلع نیستند در حالی که تاریخ ما شناسنامه ما است.

 

وی در ادامه سخنانش  گفت : در استان کرمانشاه نقاط افتخار زیادی وجود دارد که مرصاد یکی از قله‌های افتخار آن است و صدها جوان برومند کشور در این نقطه به شهادت رسیدند.

 

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: یک برنامه عملیاتی روشن با محوریت شناسنامه و هویت استان کرمانشاه و محوریت جوانان نوجوانان در استان کرمانشاه تدارک دیده شود و برای روز ملی کرمانشاه و سالروز عملیات مرصاد به طور صحیح برگزار شود

 

صحرایی بیان کرد: یادمان مرصاد باید پنج برابر مساحت کنونی باشد و بتوان مرتبا مورد استفاده قرار گیرد و بحث گردشگری دفاع مقدس در اینجا رونق یابد و بنا طوری بازسازی و طراحی شود تا بتوان سال‌های متمادی از آن استفاده کنند و حتی رونق بین المللی پیدا کند.

 

استاندار کرمانشاه مطرح کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم اشتغال زایی در استان کرمانشاه بحث گردشگری است و گردشگری دفاع مقدس موضوع مهم این بحث است و مجموعه‌‌های متولی برنامه‌های درستی برای رونق و بهره‌برداری صحیح از یادمان مرصاد انجام دهند.

 

وی گفت: استان کرمانشاه اگر قرار باشد به تعبیر مقام معظم رهبری سینه ستبر ایران اسلامی باشد فضای کنونی کافی نیست و هر چه قدر می‌شود باید بهتر عمل کرد.

 

وی  در پایان گفت: در اردیبهشت ماه سال آینده کنگره بزرگداشت شهدا در استان برگزار خواهد شد و فضای فکری کرمانشاه باید تا آن زمان آماده شود و مردم آهسته و پیوسته ظرفیت شهدا را درک کنند کنگره شهدا باید در دل مردم و مأنوس با مردم باشد و این کار فرهنگی باید به تدریج انجام شود

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها