رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب مطرح کرد:

جشنواره تئاتر ملی مرصاد ظرفیتی بسیار خوبی برای تبیین جنایات منافقین در قالب هنر نمایش است

کد خبر: 309725
|
17:52 - 1402/02/22
نسخه چاپی
جشنواره تئاتر ملی مرصاد ظرفیتی بسیار خوبی برای تبیین جنایات منافقین در قالب هنر نمایش است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب گفت: جشنواره تئاتر ملی مرصاد ظرفیتی بسیار خوبی برای تبیین جنایات منافقین و شناخت بیش از پیش منافقین در قالب هنر نمایش است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به سابقه جنایات منافقین، افتخار میزبانی اسلام آباد غرب را در رویداد عظیم سیزدهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد و حضور 14 گروه نمایشی و بیش از 120 نفر از هنرمندان ارزشی نقاط مختلف کشور دانست.

 

وی گفت: جریان منافقین فقط مختص سال 67 نیست و هر چه بیشتر باید چهره نفاق و دشمنان ایران اسلامی مشخص و آشکارتر گردد.

 

بساطی ضمن دعوت از عموم مردم و مسئولین برای حضور در این رویداد ملی، بیان داشت: افتتاحیه روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه رأس ساعت 8 و 30 صبح در یادمان شهدای مرصاد(تنگه چهار زیر) برگزار می گردد و پس از آن گروههای نمایش در مجتمع غدیر حضور به هم خواهند رساند و روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۶ نیز اختتامیه در تالار شهرداری برگزار می گردد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان،  “مرصاد” را رسوا کننده جریان منافقین دانست و شکست منافقین را افتخاری ارزشمند برای مردم شهید پرور و ایثارگر این خطه از ایران اسلامی بیان کرد.

 

وی ضمن اشاره به تعدادی از سلبریتی هایی که به برکت نظام اسلامی به نام و نانی رسیدند و در جریانات اخیر چهره واقعی خویش را نشان دادند و علیه نظام اسلامی به پا خواستند، گفت: که توطئه استکبار و دشمنان ایران اسلامی تمام ناشدنی است و ما باید علیه این جریانات روشنگری نماییم و جشنواره تئاتر ملی مرصاد ظرفیتی بسیار خوبی برای تبیین جنایات منافقین و شناخت بیش از پیش منافقین در قالب هنر نمایش است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب در پایان گفت: خاکریز ما ذهن و فکر ماست و سلاح ما قلم ماست، امروز هنرمندان می توانند همچون شهید آوینی راوی روایت های ماندگار از سلحشوری و دلاوری مردم عزیز ایران در جنگ های نابرابر ملت ایران در برابر دشمنانی قسم خورده باشند.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب