فرماندار اسلام‌آبادغرب:

جشنواره ملی تئاتر می‌تواند نقش بسزایی در جهاد تبیین عملیات مرصاد داشته باشد

کد خبر: 309723
|
18:44 - 1402/02/19
نسخه چاپی
جشنواره ملی تئاتر می‌تواند نقش بسزایی در جهاد تبیین عملیات مرصاد داشته باشد
فرماندار اسلام‌آبادغرب در جلسه هماهنگی جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: این جشنواره می‌تواند نقش بسزایی در نشان دادن تاریخ و جهاد تبیین عملیات مرصاد داشته باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دومین جلسه هماهنگی برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد در اسلام آباد غرب به ریاست حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان و با حضور امام جمعه، اعضای شورای اداری ، دبیر و اعضای دبیرخانه تئاتر مرصاد و جمعی از خبرنگاران در سالن شهدای مرصاد فرمانداری اسلام آباد غرب برگزار شد.

 

حمیدرضا کرمی فرماندار اسلام‌آبادغرب در این جلسه گفت: جشنواره مرصاد می‌تواند نقش بسزایی در نشان دادن تاریخ و جهاد تبیین عملیات مرصاد داشته باشد و نباید در ادای حق اسلام آبادغرب شهر شهیدان مرصاد کوتاهی صورت گیرد.

 

وی گفت: جشنواره مرصاد به تبلیغات محیطی خیلی بیشتری نیاز دارد و باید خروجی مثبت آن بین مردم دیده شود.

 

امام جمعه اسلام آباد غرب گفت: با استفاده از ظرفیت و زبان هنر باید جنایات منافقین را برای مردم تبیین کرد.

 

وی عنوان کرد: منافقین در کشور بیش از ۱۷ هزار نفر از اقشار مختلف ملت ایران را ترور کردند و در زمان عملیات مرصاد از هیچ جنایتی فروگذار نکردند و به آتش کشیدن بیمارستان اسلام آباد غرب یکی از جنایات فراموش نشدنی منافقین در سال ۱۳۶۷ است که غایت برای نسل جوان بازگو شود تا منافقین در عصر امروز با سوء استفاده از قدرت رسانه جای شهید و جلاد را عوض نکنند.

 

 

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب در ادامه این جلسه اظهار کرد: افتتاحیه سیزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در محل یادمان مرصاد برگزار خواهد شد و اختتامیه جشنواره در روز جمعه انجام می‌شود.

 

بساطی خاطر نشان کرد: ۵۰ اجرا به مدت سه روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب در این دوره جشنواره اجرا خواهد شد که ۲ داور آقا و یک داور خانم  به داوری اجراها خواهند پرداخت و ۲۴ اجرای خیابانی در سطح شهر اسلام آبادغرب با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار برگزار خواهد شد.

 

اسکان هنرمندان، تهیه غذا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی حاشیه جشنواره، دعوت از خانواده شهدا، امنیت جشنواره و هماهنگی سایر اقدامات لازم جهت برگزاری هر چه بهتر سیزدهمین دوره جشنواره ملی تئاتر مرصاد در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها