اعلام حمایت قاطع خبرنگاران از مواضع امام جمعه اسلام آبادغرب

جمعی از خبرنگاران در دیدار با امام‌جمعه شهرستان، حمایت قاطع از مواضع ایشان را اعلام نمودند.

کد خبر: 309722
|
23:55 - 1402/02/18
نسخه چاپی
جمعی از خبرنگاران  در دیدار با امام‌جمعه  شهرستان، حمایت قاطع از مواضع ایشان را اعلام نمودند.

به گزارش اسلام آباد خبر ،

 

جمعی ازخبرنگاران و فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی شهرستان اسلام آبادغرب  امروز ۳ شنبه باحجت الاسلام زمانی موسوی  نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه این شهرستان دیدار کردند.

این‌جلسه که دردفتر امام‌جمعه برگزار شد، اصحاب رسانه ضمن تقدیر و تشکر ازمواضع و بیانات حجت الاسلام و المسلمین زمانی بویژه درخطبه‌های نماز جمعه چند هفته اخیر، براهمیت ولزوم پیگیری واقدامات لازم درراستای تحقق خواسته ها ومطالبات مردم توسط مسئولین تاکید کردند.

 

  فعالان رسانه درادامه اعلام‌کردند ،در دوسال اخیر،‌تریبون نمازجمعه به عنوان مهم ترین و رساترین رسانه درجهت مطالبه گری  وپرسشگری ودر مسیر استیفا و دفاع از منافع عمومی وحقوق مردم ایفای نقش کرده وصدای رسا، صادق وصریح شهروندان در مبارزه با اشکال فسادوتبعیض بوده و بازتاب دهنده دغدغه ها و خواسته های حقیقی و واقعی مردم بوده است و دراین راستا،حمایت وتقویت جریان‌مطالبه گری درشهرستان وظیفه ای عمومی و همگانی می باشد

 

 سپس امام جمعه اسلام آبادغرب باارائه تحلیلی از وضعیت فعلی شهرستان اظهار داشت: ارتباط امام جمعه با تمامی اقشار موجب آگاهی از تمام مشکلات و مسائل خواهد شد و من از تمامی نقطه نظرات و انتقادات به حق استقبال واستفاده خواهم کرد.

 

وی افزود: اسلام آباد غرب شهرستانی است که حقیقتا مظلوم واقع شده و عمده مظلومیت‌های آن از جانب مدیران است و نباید مسائل سیاسی روی روند امور وبه خصوص انتصابات دربخش هایی چون  بیمارستان، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش و سایر ادارات سایه انداخته و کارهای مردم تحت الشعاع منافع انتخاباتی برخی قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام زمانی موسوی افزود:

تذکرات ومطالبه‌گری‌های علنی امروز محصول مشکلات و موانع فراوانی در گذشته است که به نتیجه نرسیده وشرایط نامطلوب فعلی را رقم زده است

.

امام جمعه اسلام آبادغرب درادامه گفت: سه موضوع در تمامی مواضع وسخنرانی‌های مقام معظم رهبری مشترک بوده و همواره مورد تاکید ایشان است که عبارتند از: مقاومت و مبارزه با استکبارو دشمنان اسلام و ایران،اتحاد وهمبستگی تمام‌مردم کشور وامیدآفرینی و انگیزه بخشی است که همگی باید به مقوله امیدآفرینی توجه کافی را داشته باشیم.

 

درپایان برگزاری جلسات منظم و مستمر اهالی رسانه با مسئولین شهرستان به منطور انعکاس مشکلات و موانع درمسیرتوسعه و پیشرفت شهرستان و ارائه اقدامات وفعالیت های موثر ومفید مدیران مورد تاکیدقرار گرفت

 

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب