به مناسبت روز دختر و هفته ملی جمعیت؛

به مناسبت روز دختر و هفته ملی جمعیت؛

کد خبر: 309720
|
23:01 - 1402/02/17
نسخه چاپی
به مناسبت روز دختر و هفته ملی جمعیت؛

به گزارش اسلام آباد خبر ،

 

به مناسبت روز دختر و هفته ملی جمعیت جلسه کارگروه زنان و خانواده در اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

به مناسبت روز دختر و هفته ملی جمعیت پیش از ظهر دوشنبه جلسه کارگروه زنان و خانواده به ریاست جابری معاون برنامه ریزی فرماندار و با حضور خواهران رابطین ادارات و اعضای نهادهای مردمی و شبکه بهداشت و درمان در فرمانداری اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

جابری معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار در این جلسه با اشاره به ارزش و جایگاه زن در اسلام بیان کرد: در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ای به مقام زن شده است.

 

وی گفت: برنامه های متنوعی به مناسبت دهه کرامت و روز دختر به همت متولیان مربوطه و مسئولین در شهرستان اسلام آباد غرب اجرا خواهد شد.

 

جابری تغییر فرهنگ را یکی از دلایل عدم فرزندآوری دانست و اظهار کرد: تغییر فرهنگ باید در جهت درست انجام شود تا موجبات رشد و پیشرفت جامعه را فراهم آورد و مشکل میانگین سنی جمعیت با شعار حل نمی شود بلکه به تلاش مسئولین، تغییر فرهنگ در جهت صحیح، اعطای تسهیلات و موارد دیگر نیاز دارد.

 

هویت سازی، حفظ و ارتقای هویت ایرانی اسلامی، سلامتی روحی زنان، برنامه‌های روز دختر و دهه کرامت، افزایش جمعیت و فرزند آوری موضوعات مطرح شده در این جلسه بودند که افراد حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر و ارائه پیشنهاد در خصوص این موارد پرداختند

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب