امام جمعه شهر حمیل:

یکی از الگوهای تربیتی برای زنان و خانواده ما حضرت زینب(س) می باشد

کد خبر: 309157
|
17:51 - 1401/09/20
نسخه چاپی
یکی از الگوهای تربیتی برای زنان و خانواده ما حضرت زینب(س) می باشد
امام جمعه شهر حمیل گفت: یکی از الگوهای تربیتی برای زنان و خانواده ما حضرت زینب(س) می باشد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،  نشست روشنگری به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار در دبیرستان پروین اعتصامی شهر حمیل به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت رقیه(س) شهر حمیل برگزار شد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهر حمیل در این نشست روشنگری، با اشاره به نقش مهم خانواده، پدر و مادر در تربیت فرزندان، عنوان کرد:  خاندان اهل‌بیت(ع) در شکل‌گیری شخصیت‌ حضرت زینب(س) نقش تربیتی مهمی داشته است.

 

وی افزود: ما باید از زندگی اهل بیت(ع) و بزرگان الگو برداری کنیم و یکی از الگوهای تربیتی برای زنان و خانواده ما حضرت زینب(س) می باشد که با تأسی از روش تربیتی آن حضرت می توانیم فرزندان تراز اسلامی تربیت کنیم.

 

 

 امام جمعه شهر حمیل با اشاره به حرفه ی مقدّس پرستاری،  خاطرنشان کرد: رسول خدا صلی الله علیه و آله ، پرستار را در قیامت، هم نشین ابراهیم خلیل می داند و می فرماید: «هر کس یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با ابراهیم خلیل محشور می کند»، لذا ما باید قدر دان این فرشتگان سفید پوش باشیم که برای سلامتی مردم زحمات فراوانی می کشند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به جمله معروف «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود»، بیان داشت: در حوادث اخیر شاهد هجمه های زیادی از سوی دشمنان به ارزش های والای اسلامی بودیم که لازم است همه ما زینب وار، هر کسی به اندازه توان خود “جهاد تبیین” را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب