اعتراف رسانه اصلاح طلب به خسارت های اقتصادی آشوب و اغتشاش

کد خبر: 308872
|
15:18 - 1401/07/20
نسخه چاپی
اعتراف رسانه اصلاح طلب به خسارت های اقتصادی آشوب و اغتشاش
با گذشته بیش از سه هفته از اغتشاشات و ضرر‌های هنگفتی که این ماجرا به کشور تحمیل کرده، روزنامه اصلاح طلب هم‌میهن این بار با تیتر شتـاب فـرار سـرمایه به خسارت های اقتصادی این ماجرا اعتراف کرد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اغتشاشات اخیر که به بهانه فوت مهسا امینی طی چند هفته گذشته در سراسر کشور رخ داد، خسارات قابل توجهی برجای گذاشته و چرخه اقتصادی کشور را دچار چالش کرده است.

اصلاح طلبان که به دنبال بهانه بودند، از این رخداد تاسف‌ آور استفاده و آن را فرصتی برای خالی کردن عقده‌های فروخورده خود تلقی کردند، براین اساس تمامی توان خود را به کار گرفتند تا آتش این اغتشاشات را برای دست یابی به اهداف سیاسی خود بیافزایند و برای جلب اعتماد افکار عمومی سعی کردند با موج‌ سواری بر فوت یک دختر جوان خود را به عرصه برگرداند و در این راه با خدمت کردن به اربابان غربی و پادویی برای تفکرات آنها فروگذار نکردند.

در ابتدای این ماجرا روزنامه اصلاح طلب هم‌میهن مطالبی را منتشر کرد که مورد توجه رسانه های بیگانه برای هجمه به مردم ایران و حاکمیت قرار گرفت، روزنامه اعتماد نیز با مشارکت در عملیات روانی رسانه‌های معاند و با عوض کردن جای اکثریت و اقلیت طوری وانمود کرد که گویا حاکمیت از وحشی‌گری یک عده قلیل، ترسیده است.

اما حال با گذشته بیش از سه هفته از این ماجرا و ضرر‌های هنگفتی که اغتشاشات اخیر به کشور تحمیل کرده، روزنامه اصلاح طلب هم‌میهن این بار با تیتر شتـاب فـرار سـرمایه به خسارت های اقتصادی این ماجرا اعتراف کرد و نوشت: امنیت به عنوان مهمترین فاکتور حفظ سرمایه به دلایل سیاسی و اجتماعی و ناشی از عوامل داخلی و خارجی باعث سرعت گرفتن خروج سرمایه از کشور شده است. 

این در حالیست که پایین بودن امنیت سرمایه‌ گذاری شدیدا از اغتشاشات اخیر متأثر شده، بالاخص سرمایه‌گذاری خارجی که در دولت سیزدهم رشد بسیار چشمگیری داشته، اکنون تحت تاثیر این اغتشاشات قرار گرفته که حتی اصلاح طلبان هم به این موضوع اعتراف کردند.

این موضوع حاکی از آن است که اصلاح طلبان شکست خورده که به اصطلاح، خود را همراه مردم نشان داده بودند، حال با مشخص شدن چهره واقعی خود احساس خطر می کنند و در پی فروکش کردن امواج فتنه اخیر هستند. این گروه با توجه به عملکرد ضعیفشان در دولت روحانی و همچنین حمایتی که در این ایام از اپوزیسیون مسلح تجزیه طلب کردند جایگاه خود را در بین مردم از دست داده اند و  قطعا بازنده نهایی این ماجرا خواهند بود.

 

 

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها