در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان مطرح شد؛

پیگیری مناسب سازی ادارات و معابر شهر اسلام آبادغرب در راستای رفاه حال معلولین

کد خبر: 308867
|
20:05 - 1401/07/19
نسخه چاپی
پیگیری مناسب سازی ادارات و معابر شهر اسلام آبادغرب در راستای رفاه حال معلولین
در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان درخصوص مناسب سازی ادارات و معابر شهر اسلام آبادغرب در راستای رفاه حال معلولین پیگیری بعمل آمد.

به گزارش اسلام آباد خبر ، دومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری  مناسب سازی شهرستان اسلام آبادغرب در سال 1401 امروز به ریاست  معاون برنامه ریزی  فرماندار، دبیری اداره بهزیستی با حضور ادارات عضو در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

مسعود جابری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اسلام آبادغرب با اشاره به مصوبات قبلی، عنوان کرد:  شهرداری شهرستان نسبت به مناسبت سازی و اجرای مسیر ویژه نابینایان از درب مسجد امام رضا( ع) تا درب اداره امور آب منطقه ای شهرستان وبراساس ویرایش سوم ضوابط ومقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت اقدام نماید.

 

وی تأکید نمود: با توجه به اجرایی شدن بند ۵مصوبه مورخه ۱۴۰۱/۳/۳۰مصوب گردید اداره آموزش وپرورش شهرستان لیست آن دسته از مدارسی که دارای دانش آموزان معلول می باشند و نیاز به مناسب سازی دارند جهت بازدید توسط کمیته فنی مناسب سازی شهرستان به این دبیر خانه ارسال نمایند که پس از بازدید مقرر گردید آموزش وپرورش نسبت به ایجاد سطح شیب دار ومیله دستگرددبیرستان نور که دارای دانش آموز ویلچرنشین می باشد اقدام نماید.

 

جلیل جلیلیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان در این جلسه اظهار کرد: با توجه به این که ساختمان اورژانس بیمارستان امام خمینی ( ره)که در حال بازسازی می باشد ،مصوب گردید شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نسبت به ایجاد سطح شیب دار ومیله دستگرد و نصب یک چشمه توالت فرنگی براساس ویرایش سوم ضوابط و مقررات شهرسازی ومعماری برای افراد دارای معلولیت اقدام نماید.

 

وی یادآور شد: با توجه به بازدید کارشناس راهداری و دبیر خانه مناسب سازی از ساختمان مجتمع های  خدماتی ورفاهی بین راهی حمیل جهت بهره مندی افراد دارای معلولیت مقررگردید ساختمان مجتمع خدماتی ورفاهی یوسف همت زاده که در حال ساخت می باشد نسبت به مناسب سازی آن براساس ویرایش سوم ضوابط ومقررات شهرسازی ومعماری برای افراد دارای معلولیت اقدام نماید.

 

همچنین در این جلسه مقررگردید: جمعیت هلال احمر شهرستان نسبت به اصلاح سطح شیب دار و میله دستگرد و نصب یک چشمه توالت فرنگی براساس ویرایش سوم و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت اقدام نماید.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب