استاندار دولت روحانی بالاخره رفت/ یک مطالبه مهم از استاندار دولت انقلابی

کد خبر: 307640
|
17:37 - 1400/10/15
نسخه چاپی
استاندار دولت روحانی بالاخره رفت/ یک مطالبه مهم از استاندار دولت انقلابی
بهمن امیری مقدم در جلسه امروز هیات دولت به عنوان استاندار کرمانشاه در دولت سیزدهم انتخاب شد تا دوران مدیریت هوشنگ بازوند استاندار باقی مانده از دولت روحانی به اتمام برسد.

به گزارش اسلام آباد خبر ،به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ،بالاخره استاندار جدید کرمانشاه معرفی شد. بهمن امیری مقدم در جلسه امروز هیات دولت به عنوان استاندار کرمانشاه در دولت سیزدهم انتخاب شد تا دوران مدیریت هوشنگ بازوند استاندار باقی مانده از دولت روحانی به اتمام برسد.

 

بدون شک انتظارات از استاندار جدید کرمانشاه به دلیل حجم مشکلات استان فراوان است اما یکی از مهم ترین انتظارات از استانداری که منصوب دولت انقلابی سیزدهم است، توجه به تاکیدات امام خامنه ای و قانون اساسی است.

 

در قانون اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی به صراحت بر بحث تفکیک قوا تاکید شده است بر همین اساس هر یک از قوا بایستی بر اساس وظایف پیش بینی شده خود عمل کرده و از ورود به حوزه قوای دیگر خودداری کنند.

 

با توجه به اینکه انتصابات در قوه مجریه از اختیارات این قوه است، قوای دیگر نباید در آن دخالتی داشته باشند. از طرفی رهبر معظم انقلاب بر موضوع عدم ورود نمایندگان در انتصابات و امور اجرایی تاکید کرده اند. این موارد نشان می دهد که ایجاد شرایط هرگونه  دخالت نمایندگان مجلس در امور اجرایی و به خصوص در انتصابات هم غیرقانونی و هم بر خلاف تاکیدات مقام معظم رهبری است.

 

 استاندار کرمانشاه بایستی به این نکته توجه داشته باشد، اگر هر نماینده ای در تلاش برای دخالت در انتصابات و امور اجرایی بود اجازه آن را ندهد.

 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب

    پربازدیدترین ها