فرماندار اسلام آبادغرب در بازدید از کارخانه قند شهرستان مطرح کرد:

تأکید بر پرداخت به موقع مطالبات چغندر کاران اسلام آبادغرب/مدیریت علمی وبهینه آب‌‌ با توجه به آثار خشکسالی

کد خبر: 307561
|
22:07 - 1400/09/21
نسخه چاپی
تأکید بر پرداخت به موقع مطالبات چغندر کاران اسلام آبادغرب/مدیریت علمی وبهینه آب‌‌ با توجه به آثار خشکسالی
فرماندار اسلام آبادغرب در بازدید از کارخانه قند شهرستان بر پرداخت به موقع مطالبات چغندر کاران و دقت نظر درعیارسنجی و افت گیری محصول آنان تاکید نمود.

به گزارش اسلام آباد خبر ،جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب امروز  از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری ، امور آب ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کارخانه قند به صورت سرزده بازدید و بر نحوه خدمات رسانی این دستگاهها نظارت کرد.

 

 

وی در جریان این بازدیدها ضمن مهم شمردن انجام امور جاری مردم و با تاکید بر تکریم ارباب رجوع ، بر دقت نظر در ماموریت دستگاهها در حوزههای حفظ و صیانت از عرصه های منابع طبیعی بعنوان یک سرمایه تاثیرگذار درجریان زندگی مردم؛ مدیریت علمی وبهینه آب‌‌ با توجه به آثار خشکسالی ،توجه به خدمات رسانی به کشاورزان بعنوان قشر مولد جامعه ؛ پرداخت بموقع مطالبات چغندر کاران و دقت نظر درعیارسنجی و افت گیری محصول آنان وهمچنین مقاوم و ایمن سازی واحدهای مسکونی از طریق اعمال نظارتهای فنی ضروری دانسته شد و مورد تاکید قرار گرفت.

 

 

 در این بازدید مدیران دستگاههای بازدیدشده هر کدام از وظایف قسمتها و دوائر اداری خود گزارشی اجمالی از کار و فعالیت آنها ارائه نمودند.

 

 

حساسیت ویژه درحفظ و مراقبت از ۱۳۵ هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی شهرستان، پیگیری استفاده از کنتورهای هوشمند برای مصارف آب کشاورزی و تعیین تکلیف چاههای غیرمجاز،تحویل حدود ۱۲۰هزارتن چغندر از چغندر کاران شهرستان و پرداخت حدود ۸۵ در صد مطالبات آنان و نیز ثبت نام بیش از ۷ هزار نفر سرپرست خانواده برای مسکن ملی از جمله  مواردی بودند که در خلال این بازدیدها توسط روسای ادارات بیان و مطرح گردید.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب