رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

تزریق بیش از 40 هزار دُز واکسن کرونا در اسلام آبادغرب

کد خبر: 307180
|
19:45 - 1400/05/27
نسخه چاپی
تزریق بیش از 40 هزار دُز واکسن کرونا در اسلام آبادغرب
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آبادغرب گفت: بیش از 40 هزار دُز واکسن کرونا در اسلام آبادغرب تزریق شده است.

به گزارش اسلام آباد خبر ، حیدری فرماندار شهرستان باتفاق دکتر نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب از مراکز واکسیناسیون شهرستان بازدید نمودندو از نزدیک روند اجرایی فعالیت ها مورد بررسی قرار گرفت.

 

 دکتر  محمدرضا نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان  شهرستان با ارائه گزارشی اظهار داشت: تا امروز عملکرد مراکز واکسیناسیون شهرستان بدین صورت است که در  نوبت اول ۳۲۲۲۹ دُز ، در  نوبت دوم ۹۴۰۶ دُز ودر مجموع ۴۱۶۳۷ دُز واکسیناسیون انجام شده است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: مردم ما با رعایت اصول بهداشتی،پرهیز از دور همی و مسافرت و استمرار انجام واکسناسیون به کادر بهداشت و درمان شهرستان کمک نمایند تا انشاءالله قدمهای موثری برای تضمین سلامتی در جامعه برداشته شود.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان در مبارزه با ویروس کرونا عنوان کرد: تداوم اجرای برنامه واکسیناسیون در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی بوسیله مردم می تواند باعث تقویت ایمنی در جامعه گردد.

 

وی افزود: کرونا با چهره مرموز خود درهر مقطع از زمان با یک رویکرد خاص جهش پیدا می کند و سلامتی جامعه بشری را مورد هجمه قرار میدهد و لذا باید در مقابل خطرات آن با رعایت دقیق و مسئولانه شیوه نامه های بهداشتی تهدیدات آن را دفع کرد.

 

انتهی پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب