رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب:

عملیات مرصاد برگ زرین ایثار و فداکاری مردم استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس است

کد خبر: 307114
|
13:40 - 1400/05/05
نسخه چاپی
عملیات مرصاد برگ زرین ایثار و فداکاری مردم استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: پنجم مرداد روز ملی کرمانشاه و برگ زرین ایثار و فداکاری استان کرمانشاه و به ویژه مردم شهرستان اسلام آبادغرب در دفاع از کیان ایران اسلامی است.

 خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر ، اظهار کرد: عملیات مرصاد برگ زرین و درخشانی تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه آفرینی های مردم مرزدار در دفاع از ایران اسلامی بود و شایسته است نام و خاطره همه مجاهدان راه حق را گرامی بداریم.

 

وی افزود: عملیات مرصاد یک حماسه بزرگ است که حاصل جانفشانی و ایثار و فداکاری ملت ایران به ویژه مردم استان کرمانشاه است  و نقطه رسوایی منافقين بود.

 

تمری افزود: منافقين در یک رسوایی بزرگ خواستند آخرین برگ های خیانت و جنایت هشت سال دفاع مقدس را تکمیل کنند و با همدستی آمریکا و رژیم بعث عراق تلاش کردند رویای نابودی انقلاب اسلامی را محقق کنند اما هوشیاری رزمندگان اسلام مانع از تحقق این خواب شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : کارنامه منافقين مملو از ددمنشی، ترور ، خیانت و جنایت علیه ملت ایران است و تاریخ فراموش نخواهد کرد ترور ۱۷ هزار نفر از جوانان و نوجوانان و زنان و مردان ملت ایران و خیانت هایی که منافقين در طول هشت سال دفاع مقدس مرتکب شدند.

 

وی افزود: مرصاد نقطه پایانی بر رویای منافقين بود و منافقين آرزوی نابودی جمهوری اسلامی ایران را به گور بردند اما جامعه نباید خیانت های آنها را فراموش کند.

 

تمری افزود: امروز رسانه های معاند در تلاش هستند تا چهره جنایتکار و خیانتکار منافقين را تطهیر بکنند و از همه ابزارها در این راستا استفاده می کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : استفاده از ظرفیت هنر و برنامه های فرهنگی هنری در راستای بزرگداشت روز ملی کرمانشاه و عملیات غرور آفرین مرصاد یک ضرورت است و لذا باید به درستی از این ظرفیت ها استفاده کرد.

 

تمری افزود: جشنواره ملی تئاتر مرصاد یکی از این ظرفیت ها است که تا کنون توانسته است بخش عمده ای از طرفیت حماسه مرصاد را به دوش بکشد ‌ و در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و حماسه مرصاد نقش آفرینی بکند.

 

وی در پایان یاد و خاطره شهدای مرصاد و شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه حماسه آفرینی های مردم شهرستان اسلام آبادغرب را گرامی داشت

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب