فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بستری 20 بیمار کرونایی در بیمارستان اسلام آبادغرب/ابراز نگرانی از بروز پیک پنچم کرونا در شهرستان

کد خبر: 307020
|
15:25 - 1400/04/13
نسخه چاپی
بستری 20 بیمار کرونایی در بیمارستان اسلام آبادغرب/ابراز نگرانی از بروز پیک پنچم کرونا در شهرستان
فرماندار اسلام آبادغرب با ابراز نگرانی از بروز پیک پنچم کرونا گفت: مردم هوشیار باشند، ویروس کرونا همچنان خطر آفرین و جان انسانها را میگیرد.

جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر ،با احساس خطر از کرونااظهار داشت : شیوع کرونا در چرخه زندگی جاری در جامعه جریان دارد و بعنوان یک خطر جدی حیات انسان ها را روز به روز مورد تهدید قرار می دهد و از نشانه های آن ادامه بستری شدن بیماران در بیمارستان هاست که متاسفانه گاها افرادی از آنان بر اثر این بیماری هولناک جان خود را از دست میدهند و خانواده ها را عزادار می کند.

 

وی با ابراز نگرانی از بروز پیک پنچم کرونا در کشور اضافه نمود :متاسفانه بخش های از کشور بشدت با افزایش مبتلایان و بستریها ؛درگیر وضعیت قرمر شده و نگرانی هایی را برای مسئولین ومردم بوجود آورده است.و لذا امروز مردم باید با رعایت موازین بهداشتی از سلامتی خود و دیگران آگاهانه و مسئولانه مراقبت نمایند تا از ورود به وضعیت خطرناک قرمز جلوگیری به عمل آید.

 

حیدری افزود : کادر درمان همچنان در مراکز درمانی درگیر پدیده این بیماری هستند و آمارها نشان میدهد که افراد بستری شده در بیمارستان امام خمینی ( ره) اسلام آبادغرب بیش از ۲۰ نفر است و اگر چنانچه مردم رعایت اصول  بهداشتی در قبال کرونا نداشته باشند وضعیت از این که هست بدترخواهد شد و بر تعداد اشخاص مبتلا و بستری افزوده خواهد شد.

 

فرماندارشهرستان بیان داشت: اسلام آبادغرب در پیک چهارم ،اولین شهرستانی بود که در استان وارد وضعیت قرمز و این پیک گردید و اعمال مراقبتها برای مدیریت و کاهش بیماری باعث شد بازار تعطیل شود که متاسفانه این تعطیلات مشکلاتی را برای اصناف بوجود آورد.

 

حیدری اضافه نمود : در حال حاضر شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد و اگر شاهد عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باشیم و مردم از ماسک استفاده نکنند و نسبت به فاصله گذاری اجتماعی توجهی نشان ندهند و همچنان در تجمعات حضور پیدا کنند از این وضعیت خارج و به وضعیت قرمز می رسیم که در آن صورت اعمال مقررات موجب محدودیتهایی برای مردم میشود.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: هر شهروند مسئول با مراقبت ازخود در مقابل خطر کرونا ، سلامتی را به خویش ، خانواده و جامعه هدیه کند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب