فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه ستاد کرونا شهرستان مطرح کرد:

فوت 12نفر از مبتلایان کرونایی اسلام آبادغرب در فروردین ماه/تداوم محدودیت های وضعیت قرمز در شهرستان

کد خبر: 306739
|
16:03 - 1400/01/30
نسخه چاپی
فوت 12نفر از مبتلایان کرونایی اسلام آبادغرب در فروردین ماه/تداوم محدودیت های وضعیت قرمز در شهرستان
فرماندار اسلام آبادغرب در جلسه ستاد کرونا شهرستان گفت: 12نفر از مبتلایان کرونایی شهرستان اسلام آبادغرب در فروردین ماه فوت شده اند و لازم است مردم بیشتر دستوراعمل های بهداشتی را رعایت نمایند

به گزارش اسلام آباد خبر ،  چهل و دومین جلسه مدیریت کرونا و اولین جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی در سال ۱۴۰۰ باحضور فرماندار و سرپرست مرکز بهداشت و مسئولین تمام ادارات و ارگانها در سالن جلسات مرصاد فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 

جهانبخش حیدری در سخنانی با تبریک روز ارتش و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان عنوان کرد از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون از 9140نفر از مراجعین نمونه گیری شده که از این تعداد نمونه 3892مورد مثبت بوده است .

 

فرماندار شهرستان گفت:  متاسفانه بعلت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شهرستان در شرایط قرمز قرار گرفت و هم اکنون محدودیت های این شرایط اعمال شده است.

 

وی افزود: در حال حاضر 66نفر بیمار مثبت کرونا در بیمارستان بستری هستند و در صورت نیاز بخش زنان هم برای بستری استفاده خواهد شد.

 

فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در اسفند ماه 4مورد فوت به علت کرونا ثبت شده که با توجه به افزایش مبتلایان در فروردین ماه 12نفر از شهروندان فوت شده اند.

 

 حیدری بیان داشت: متاسفانه نمونه گیری 50درصد از مراجعین مثبت است که نیاز است همه مردم در کنار خادمین خود بحث رعایت پروتکل ها را مورد توجه قرار دهند.

 

 

فرماندار شهرستان گفت: امروز شیوع کرونا در تمام نقاط شهرستان حتی روستاها مشهود است و اعلام میکنیم همه مردم عزیز در این شرایط برای حفظ سلامت عزیزان خود توصیه های اعلام شده را رعایت کنند و از حضور در تجمعات بویژه مراسمات و مزار خودداری کنند .

 

فرماندار گفت:  از همکاری و همدلی بازاران قدردانی میکنم در این شرایط بحران نیاز به همراهی و همکاری مردم بسیار حائز اهمیت است .علی رغم اینکه میدانیم خیلی از کسبه و بازاریان در این شرایط دچار آسیب شده اند ناچاریم تا پایان تغییر وضعیت شهرستان محدودیت ها ادامه داشته باشد.

 

در این جلسه حجه الاسلام زمانی امام جمعه اسلام آباد غرب در سخنانی بیان داشت نیاز داریم در مبحث کرونا اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی را تشدید کنیم.

 

وی افزود: تعطیلی اجتماعات مذهبی در شرایط کرونا با تاکید رهبر معظم انقلاب نشان دهنده اهمیت موضوع سلامت مردم در این شرایط بیماری کروناست.

 

امام جمعه شهرستان افزود: نیاز داریم امروز در این شرایط  محدودیت رابه شکل  هوشمند ایجاد  کنیم، تبلیغات محیطی رابیشتر کنیم.از ظرفیت رسانه ها بیشتر بهره ببریم .

 

در این جلسه اعضا نکته نظرات خود پیرامون کنترل بیماری در شهرستان را ارائه و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب