به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجربرگزار شد؛

مشاوره حقوقی رایگان به زندانیان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306724
|
22:18 - 1399/11/15
نسخه چاپی
مشاوره حقوقی رایگان به زندانیان در اسلام آبادغرب
بسیج حقوقدانان در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، با حضور در جمع زندانیان، زندان اسلام آبادغرب به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به آنان پرداخت.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بسیج حقوقدانان در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، با حضور در جمع زندانیان، زندان اسلام آبادغرب به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به آنان پرداخت.

 

 

 لیلا حیدری مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) گفت : ارائه مشاوره‌های حقوقی به زندانیان از برنامه‌های اصلی سازمان بسیج حقوقدانان بوده که در این راستا وکلا و کارشناسان کانون بسیج حقوقدانان با حضور در زندان اسلام آبادغرب مشاوره حقوقی رایگان به زندانیان ارائه دادند.

 

 وی افزود: این برنامه با استقبال زندانیان  همراه بود که در این راستا به صورت مستمر این برنامه‌ها توسط کانون بسیج حقوقدانان انجام می شود که این اقدام می‌تواند در آزادسازی تعدادی از این زندانیان با حل مشکلات حقوقی تاثیرگذار باشد.

 

 مسئول کانون بسیج حقوقدانان اسلام آبادغرب گفت: در برنامه امروز به تعداد ۳۴ نفر از زندانیان زندان اسلام آبادغرب مشاوره حقوقی رایگان ارائه شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب