بخشدار حمیل در جلسه بزرگداشت دهه فجر مطرح کرد:

جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک قدرت منطقه‌ای در دنیا شناخته شده است

کد خبر: 306685
|
13:00 - 1399/11/09
نسخه چاپی
 جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک قدرت منطقه‌ای در دنیا شناخته شده است
بخشدار حمیل در جلسه بزرگداشت دهه فجر گفت:جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک قدرت منطقه‌ای در دنیا شناخته شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور بخشدار و مسئولین محلی جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه فجر در حمیل برگزار شد.

 

 

صادق ناصری بخشدار حمیل در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه ی مبارک فجراظهار داشت: ملت ایران ضمن حفظ اقتدار خود ،نباید حتی یک گام هم از ارزشهای انقلابی و ملی خود، عقب‌نشینی کند.

 


وی افزود: اهداف اصلی انقلاب همچنان مورد توجه کلیت جامعه قرار دارد اما خیلی از مناسبت‌ها، روال‌ها،  بایدها و نبایدها بعد از بیش از ۴۰ سال تغییر کرده است.

 


ناصری با اشاره به روند دموکراسی در ایران، گفت: همواره کشورهای سلطه گر و استکباری درصدد ضربه زدن و انحراف پیشرفتهای ایران بوده اند،  کشور ما نیز فراز و فرودها و روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و امروز به عنوان یک قدرت منطقه‌ای در دنیا پذیرفته شده است.

 


  بخشدار حمیل با اشاره به اهمیت بزرگداشت سالگرد پیروی انقلاب و از طرفی ادامه روند همه گیری بیماری کرونا گفت: باید با بهره گیری از فضای مجازی و دیگر ظرفیت های موجود در منطقه مسئولین سطح بخش  گزارشی از دستاوردها ، خدمات و عملکرد یکساله ادارات تحت مدیریت خود تهیه و  به اطلاع مردم برسانند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها