فرماندار اسلام آبادغرب خبر داد:

افتتاح و بهره‌برداری از 48 طرح طی ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر 159میلیارد تومان در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306676
|
13:47 - 1399/11/08
نسخه چاپی
افتتاح و بهره‌برداری از 48 طرح طی ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر 159میلیارد تومان در اسلام آبادغرب
فرماندار اسلام آبادغرب از افتتاح و بهره‌برداری از 48 طرح عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر 159میلیارد تومان در شهرستان خبر داد.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن گرامیداشت یاد امام( ره) بعنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی و تمامی شهیدان سرزمین ایران عزیز، اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت وتلاش مسئولین دولت تدبیر و امید 48  طرح عمرانی، فرهنگی، خدماتی، کشاورزی، صنعتی و اقتصادی در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی و حمیل  با اعتباری بالغ بر 159 میلیارد تومان  در این شهرستان افتتاح می‌شود.

 

 

حیدری افزود: طرح بازسازی و مقاوم سازی فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب جزو مهمترین این طرح‌هاست که به میمنت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود. فاز دوم بیمارستان 126 تختخواب اسلام آبادغرب در 6 طبقه و 8 بخش با زیربنای 10.500 متر مربع و با اعتبار 28 میلیارد تومان مقاوم سازی شده و طرح تجهیز این بیمارستان 47 میلیارد تومان هزینه برای دولت خدمتگذار در بر داشته است که علاوه  بر ارتقاء سطح کمی و کیفی درمان شهرستان، اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم بیش از 100 نفر دیگر از پرسنل ادارای، خدماتی و نیروی متخصص و کادر درمانی به دنبال خواهد داشت.

 

فرماندار شهرستان با اشاره به  طرح های دهه مبارک فجر عنوان کرد: افتتاح 3 واحد آموزشی در بخش حمیل و مرکزی، بهره برداری از پروژه فیبر نوری در دهستان حومه شمالی، گازرسانی به 8 روستای اسلام آبادغرب و محور بیگرضایی (گیلانغرب)، افتتاح طرح های دامپروری، افتتاح طرح کارخانه الکترود درخشش باختر و افتتاح کارخانه تولید الکل طبی(جاویدان) در حسن آباد بخش مرکزی از اهم طرح هایی هستند که در دهه مبارک فجر با حضور مسئولین به بهره برداری می رسند.

 

وی بیان داشت: 267 طرح اشتغالزایی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، 170 طرح بهزیستی و بنیاد برکت، افتتاح واحد های مسکونی شهری و روستایی مددجویان کمیته امداد حضرت امام ( ره)از دیگر طرح های دهه فجر امسال هستند که مورد بهره برداری قرار میگیرند.

 

حیدری خاطرنشان کرد: بهره برداری از ساختمان آتش نشانی،  آسفالت و جدول گذاری شهری ، اصلاح و بهینه شبکه ضعیف هوایی و اصلاح و مستحکم سازی شبکه فشار متوسط برق و طرح های عمران روستایی در 109 روستای بخش حمیل و مرکزی در این ایام افتتاح می شوند.

 

فرماندار شهرستان تاکید کرد: دولت تدبیر و امید خدمات فراوان و شایان توجهی به مردم ارائه نموده و با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان نظام، در بحران کرونا در کنار مردم بوده و در این راستا 21 میلیارد تومان تسهیلات کرونا در حمایت از مشاغل آسیب دیده تاکنون پرداخت شده است و این حمایت ها همچنان ادامه دارد.

 

وی ابراز داشت: به جهت همه گیری ویروس کرونا امسال شرایط برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی متفاوت با ادوار گذشته است اما درعین حال باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها و سایر فعالیتهای بدون تجمع اجتماعی میتوان ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب را در ۲۲بهمن گرامی داشت.

 


فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: یکی ازخصوصیات پاسخگویی مسئولین، ارائه گزارش عملکرد به مردم است و مدیران دستگاهها باید با استفاده ازفرصت گرانبهای دهه انقلاب گزارشی از مجموعه فعالیتهای انجام شده درحوزه عمل خود   اعم از خدمات ، طرح ها و پروژه های عمرانی در دولت تدبیر و امید در طول قریب به هشت سال گذشته را بطورکامل وجامع به مردم ارائه نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها