مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

در برگزاری امتحانات تابع دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش هستیم

کد خبر: 306499
|
14:03 - 1399/09/27
نسخه چاپی
در برگزاری امتحانات تابع دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش هستیم
مدیر اداره آموزش و پرورش اسلام آبادغرب گفت: در برگزاری امتحانات تابع مقررات و دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش و نیز تصمیمات اداره کل محترم هستیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، درآستانه آغاز امتحانات دی ماه دانش آموزان جلسه ستاد امتحانات مدیریت آموزش و پرورش با حضور مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش اسلام آباد غرب برگزار گردید.

 

 

عزیزی کارشناس مسئول سنجش اداره آموزش و پرورش ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، جلسه ستاد امتحانات دی ماه سال جاری به منظور هماهنگی و وحدت رویه در نحوه اجرای امتحانات تشکیل و مصوبات این جلسه به منظور اجرا به مدارس ابلاغ گردید.

 

 

وی از مدیران مدارس خواست جهت اجرای مصوبات این جلسه و سایر شیوه نامه ها و دستورالعمل های مربوطه شرایط لازم را فراهم نمایند.

 

 

برجی مدیر آموزش و پرورش نیز با اشاره به حساسیت برگزاری امتحانات دانش آموزان، از کلیه معاونین و کارشناسان اداره خواست تمام تلاش خود را جهت برگزاری امتحانات دی ماه در فضایی کاملا آرام و بدون حاشیه و مطابق دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل محترم  بکار گیرند.

 

وی افزود: در برگزاری امتحانات تابع مقررات و دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش و نیز تصمیمات اداره کل محترم هستیم.

 

برجی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت فوق العاده ای که در کشور و به تبع در شهرستان حاکم می باشد رعایت کلیه دستورالعمل های ستاد ملی کرونا لازم و ضروری می باشد و از مدیران مدارس خواست از اقدامات خود سرانه و فردی در برگزاری امتحانات در مدارس خودداری نمایند. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب

پربازدیدترین ها