در راستای اجرای هرچه مطلوب تر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت؛

نشست هم اندیشی با علمای اهل سنت شهرستان دالاهو

کد خبر: 306477
|
14:25 - 1399/09/20
نسخه چاپی
نشست هم اندیشی با علمای اهل سنت شهرستان دالاهو
در راستای اجرای هرچه مطلوب تر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نشست هم اندیشی با علمای اهل سنت شهرستان دالاهو برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، در راستای اجرای هرچه مطلوب تر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با کرونا، و در ادامه سلسله جلسات هم اندیشی با علمای شیعه و سنی،سادات اهل حق، اصحاب رسانه و خبرنگاران، اصناف و بازاریان،صبح امروز جلسه ای با حضور ائمه محترم جمعه و جماعات اهل سنت در شهر ریجاب برگزار گردید.

 

 

در این نشست که فرماندار،امام جمعه، فرمانده انتظامی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین ضیغمیان رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان نیز حضور داشتند، ابتدا ماموستا دکتر صادقی امام جمعه ریجاب مطالبی بیان کردند.

 

 

در ادامه کرم محمدی فرماندار دالاهو طی سخنانی گفت: هدف از این نشست ابتدا تقدیر وتشکر از همراهی خوب مردم فهیم منطقه و شهر ریجاب و وماموستاهای بزرگوار است. شما سروران ارجمند طی 10 ماه گذشته و به ویژه بعد از ابلاغ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، به بهترین نحو ممکن اهتمام و همکاری داشته اید.

 

وی افزود: وضعیت زرد شهرستان دالاهو، نتیجه رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم،فداکاری مجموعه های اجرا کننده آن،عنایت خاص علمای شیعه و اهل سنت و سادات اهل حق در تبیین و تشریح ضرورت اجرای این طرح است.درست است که فعلا داروی قطعی بیماری کرونا کشف نشده است، اما پیشگیری می تواند راه انتقال آنرا سد و زنجیره این انتقال را کند و در نهایت قطع نماید.

 

 

در این جلسه مهندس شاهمرادی رئیس مرکز بهداشت شهرستان گزارشی از آخرین وضعیت شهرستان دالاهو ارائه کرد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب