مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

به علت پوشش ضعیف اینترنت اغلب دانش آموزان روستاهای حومه شمالی به شبکه دانش آموزی شاد دسترسی ندارند

کد خبر: 306468
|
15:29 - 1399/09/19
نسخه چاپی
به علت پوشش ضعیف اینترنت اغلب دانش آموزان روستاهای حومه شمالی به شبکه دانش آموزی شاد دسترسی ندارند
مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب گفت: متاسفانه به علت پوشش ضعیف اینترنت در روستاهای حومه شمالی اغلب دانش آموزان به شبکه دانش آموزی شاد یا دسترسی ندارند و یا با مشکل جدی مواجه می باشند و دانش آموزان فقط از برنامه های آموزشی تلویزیون استفاده می نمایند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب از از فعالیت آموزشی مدارس روستایی حومه شمالی شهرستان بازدید نمود.

 

با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسلام آباد غرب در وضعیت نارنجی و آغاز فعالیت نسبی مدارس روستایی جمال الدین برجی در این بازدید از نحوه حضور همکاران و دانش آموزان در مدارس روستایی و چگونگی آموزش در این وضعیت بازدید بعمل آورد.

 

برجی اظهار کرد: آموزش در این مدارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و با حضور حداقلی دانش آموزان با توجه به برنامه زمان بندی شده توسط آموزشگاه برای حضور دانش آموزان برقرار بود.

 

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب گفت: متاسفانه به علت پوشش ضعیف اینترنت در این روستاها اغلب دانش آموزان به شبکه دانش آموزی شاد یا دسترسی ندارند و یا با مشکل جدی مواجه می باشند و دانش آموزان فقط از برنامه های آموزشی تلویزیون استفاده می نمایند.

 

وی افزود: به منظور جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان مدارس در روزهای زوج هفته دایر و دانش آموزان مطابق برنامه زمان بندی شده برای رفع اشکال به مدرسه مراجعه می کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد