اسلام آباد خبر15:29 - 1399/09/19
مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

به علت پوشش ضعیف اینترنت اغلب دانش آموزان روستاهای حومه شمالی به شبکه دانش آموزی شاد دسترسی ندارند

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب گفت: متاسفانه به علت پوشش ضعیف اینترنت در روستاهای حومه شمالی اغلب دانش آموزان به شبکه دانش آموزی شاد یا دسترسی ندارند و یا با مشکل جدی مواجه می باشند و دانش آموزان فقط از برنامه های آموزشی تلویزیون استفاده می نمایند.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب از از فعالیت آموزشی مدارس روستایی حومه شمالی شهرستان بازدید نمود.

 

با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسلام آباد غرب در وضعیت نارنجی و آغاز فعالیت نسبی مدارس روستایی جمال الدین برجی در این بازدید از نحوه حضور همکاران و دانش آموزان در مدارس روستایی و چگونگی آموزش در این وضعیت بازدید بعمل آورد.

 

برجی اظهار کرد: آموزش در این مدارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی و با حضور حداقلی دانش آموزان با توجه به برنامه زمان بندی شده توسط آموزشگاه برای حضور دانش آموزان برقرار بود.

 

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب گفت: متاسفانه به علت پوشش ضعیف اینترنت در این روستاها اغلب دانش آموزان به شبکه دانش آموزی شاد یا دسترسی ندارند و یا با مشکل جدی مواجه می باشند و دانش آموزان فقط از برنامه های آموزشی تلویزیون استفاده می نمایند.

 

وی افزود: به منظور جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان مدارس در روزهای زوج هفته دایر و دانش آموزان مطابق برنامه زمان بندی شده برای رفع اشکال به مدرسه مراجعه می کنند.