رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد؛

برگزاری یک دوره آموزشی ویژه تیم درمان اضطراری (BHCU) در اسلام آبادغرب

کد خبر: 298704
|
14:25 - 1396/06/29
نسخه چاپی
 برگزاری یک دوره آموزشی ویژه تیم درمان اضطراری (BHCU) در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان در راستای اهداف خود در حوادث و بحرانها اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی ویژه تیم درمان اضطراری (BHCU) نمود.

 غلام اسدی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان در راستای اهداف خود در حوادث و بحرانها اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی ویژه تیم درمان اضطراری (BHCU) نمود.

 

 

وی افزود: همزمان با نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم ونظر به اینکه امسال خروج زائران در ایام اربعین از مرز خسروی نیز صورت می پذیرد و جمعیت هلال احمر نیز یکی از  متولیان در بحث خدمات رسانی به زائران می باشد تقویت اهمیت تیم های درمانی  بیشتر می گردد.

 



 اسدی گفت: در این ارتباط دوره مذکور با حضور اعضای پرسنل و داوطلب که شامل پزشک، ماما، تکنسین دارویی و ...  می باشد در جمعیت هلال احمر برگزار گردید.


وی افزود: حضور آقای دکتر معتمدی معاون بهداشت ،درمان و توابخشی به عنوان مدرس اهمیت این آموزش را چندبرابر ساخت.

 



رییس جمعیت هلال احمر شهرستان عنوان کرد: این تیم تخصصی در زمان های بحران و مورد نیاز نسبت به خدمات رسانی به جامعه هدف اقدام خواهدکرد.

 



اسدی رییس جمعیت هلال احمر اسلام آباد غرب ضمن تشکر از همکاری صمیمانه شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب با مدیریت آقای دکتر نادری و مجموعه همکاران ایشان یاد آور شد این تیم چندین بار سطح شهرستان و روستاهای محروم اقدام به ویزیت و توریع داروی رایگان نموده است و نتیجه حاصله نیز رضایت بخش بوده است و به یقین از عهده حوادث و خدمت رسانی بر خواهد آمد و هچنین از توجه همکاران در استان و تخصیص چنین دوره ای کاربردی به این شهرستان قدر دانی نمود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

آخرین مطالب