دايي: مي خواهيم در دقايق نخست به گل برسيم

کد خبر: 46902
|
15:45 - 1392/05/15
نسخه چاپی
سرمربي تيم پرسپوليس گفت: مطمئن هستم اگر در گزينش مشوقين دقت کنيم 50 درصد از اختلالات ورزشگاهها کمتر مي شود.

 

علي دايي در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل مس عنوان کرد:بازي با مس مطابق همه بازي ها سخت است.تيم مس نشان داده کم کم شکل واقعي اش را پيدا مي کند.ما هم در اين دو هفته خوب کار کرديم و در زمين خودمان و در حضور هواداران خودمان مي خواهيم از دقايق اول حمله کنيم و به گل برسيم و به بالاي جدول برسيم.بازي بسيار سختي است و سعي مي کنيم با تمرکز لازم اين مسابقه را ببريم.

به گزارش اوج نيوز، وي درباره قرعه پرسپوليس براي ميزباني در هفته هاي آينده اظهار داشت:از يک بابت خوب است و از يک بابت ديگر چون هنوز اوايل فصل است کمي سخت است.همه بازي ها چه در داخل و چه در خارج خانه سعي مي کنيم امتيازات کامل را بگيريم و به بالاي جدول برسيم تا در اواخر فصل کارمان به اما و اگر نرسد.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش که آيا نگران اين نيست که تيمش در اين دو بازي يک گل زده است بيان داشت:ما نگراني نداريم.تيم ما خودش را پيدا مي کند.حالا اگر گل نخورديم نبايد فقط به حساب خط دفاعي بگذاريم و کل تيم در اين موضوع نقش داشته است. در کار هجومي هم وقتي تيمي گل مي زند کل تيم نقش دارد.

وي ادامه داد:امسال شکل دفاعي مان بهتر شده است.موقعيت زيادي به حريفان نداديم.در کارهاي تدافعي خوب بوديم اما در کارهاي تهاجمي دقت نداشتيم و نتوانستيم بيش از يک گل بزنيم.با تمريناتي که انجام داديم سعي مي کنيم اين مشکل را برطرف کنيم واطمينان داريم يک هماهنگي خوب در کارهاي دفاعي و حمله مان شکل مي گيرد.

سرمربي پرسپوليس درباره معرفي سلطاني فر به عنوان وزير پيشنهادي ورزش و جوانان به مجلس گفت:من شناختي از سلطاني فر ندارم.خيلي وقت است ايشان جاي خاصي به عنوان مدير مجموعه اي نبوده است.فقط مي توانم آرزوي توفيق کنم.اميدوارم با مديراني که انتخاب مي کنند موفق باشند و راهگشا.ما در المپيک لندن يکي،دو مدال بيشتر نگرفتيم.فقط در کشتي مدالهاي زيادي گرفتيم.انتظار مردم از اين دولت خيلي زياد است.آقاي روحاني با راي اکثر مردم و در همان مرحله نخست انتخاب شدند و انتظارات مردم زياد است.به نظر من خيلي مهم است که نشاط به جامعه ما برگردد.

دايي درباره بازيکنان جواني که به پرسپوليس پيوستند گفت:ما جوانهاي خوبي به خدمت گرفتيم.آنها تا بخواهند در تيم جا بيفتند زمان مي برد.آرام آرام آنها را به تيم تزريق مي کنند.70 درصد تيم را در بازي هاي قبلي بازيکنان سابق تشکيل مي دادند و نمي خواستم زياد بازيکنان جديد را وارد کنم اما با گذشت زمان مي فهميد ما اشتباه نکرديم و بازيکنان آينده دار خوبي را گرفتيم.

وي درباره کسر امتياز از برخي تيم ها به دليل اهانت هوادارانشان اظهار داشت:چون سر رشته اي ندارم نمي توانم اظهارنظر کنم اما به نظرم نقش باشگاههاي ما در ورزشگاه خيلي مهم است.باشگاهها بايد فرهنگ سازي کنند وفقط اسمشان فرهنگي _ورزشي نباشد.ما بايد در انتخاب مشوقين خيلي دقت کنيم.آدمهاي تحصيل کرده بياوريم.مطمئن هستم اگر در گزينش مشوقين دقت کنيم 50 درصد از اختلالات ورزشگاهها کمتر مي شود.

سرمربي پرسپوليس درباره وضعيت عليرضا حقيقي که مصدوم شده بود گفت:او تمرين کرد و مصدوم نداريم.

وي درباره بحث داوري و حواشي به وجود آمده در اين باره عنوان کرد:من هميشه گفتم قوانين داوري تغيير نمي کند.کاش همه داوران ما يکنواخت سوت بزنند نه اينکه براي يک بازي يک خطايي شود در آن بازي کارت بدهند در مسابقه ديگر شديد تر شود اما خطا هم نگيرند.اميدوارم انصاف را رعايت کنند.

سرمربي پرسپوليس افزود:من براي جامعه داوري آرزوي موفقيت مي کنم.مي توانند بهتر از اين ها باشند.دعا مي کنم داوران فردا به دور از حاشيه و حرف و حديث داوري شان را انجام بدهند و ما بيشتر به مسائل فني خودمان فکر کنيم.

وي درباره کيفيت توپ ليگ برتر گفت:توپها توليد سال 2007 است و از رده خارج شده اند.مگر مي شود توپ توليد سال 2007 را در سال 2013 استفاده کنيم.مطمئنا کيفيت ليگ با اين توپ ها پايين مي آيد.به اين توپ ها استوک مي گويند که 20 سال است در انبار مانده و هر کدام را 2 تا 3 دلار بيشتر نخريده اند اما مي آييم با اين توپ ها بازي مي کنيم.اگر جام جهاني رفتيم بايد با توپ هاي استاندارد که در جام جهاني و جام ملت ها استفاده مي شود بازي کنيم.مردم ما خيلي فهيم هستند و نبايد با شعور آنها بازي شود.

سرمربي پرسپوليس افزود:مگر در سال 2007 آل اشپورت با فدراسيون ايران قرارداد داشته است که اين توپ ها را توليد کند؟نگوييم اين توپ ها را براي ليگ ايران توليد کرده ايم.

دايي درباره اينکه آيا با ميزباني کرج در بازي پرسپوليس مقابل سايپا موافق است يا نه گفت:ميزباني حق طبيعي همه تيم ها محسوب مي شود.به شرطي که شرايطشان را فراهم کنند.اگر شرايطش را دارند در خانه سايپا بازي مي کنيم و هيچ مشکلي نداريم.من فصل پيش هم همين را گفتم و الان هم حرفم را عوض نمي کنم.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب