دفاع علی استون از ایران و حزب الله

کد خبر: 46595
|
05:38 - 1392/05/15
نسخه چاپی
فرزند یکی از کارگردان‌های سرشناس آمریکایی در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیون روسیه ضمن دفاع از ایران و حزب‌الله، به شدت از آمریکا و اسرائیل انتقاد کرد.
به گزارشمشرقبه نقل از تسنیم، علی(شان) استون فرزند الیور استون کارگردان جنجالی آمریکا در گفت‌وگو با شبکه روسی"راشاتودی" ضمن دفاع از حزب‌الله لبنان، از اسرائیل به شدت انتقاد کرد.


وی اسرائیل را "دولت جنگ‌های صلیبی" توصیف و تاکید کرد که اسرائیلی‌ها مهاجران اروپایی هستند و هیچ وقت در سزمینی که از نظر تاریخی متعلق به فلسطینی‌ها است احساس راحتی نخواهند کرد.


شان که پس از سفر به ایران در سال 1390به دین اسلام گروید و نام علی را برای خود انتخاب کرد در ادامه بنامین نتانیاهو را "مرد آمریکایی" توصیف کرد.


وی همچنین این ادعا را که القاعده به رهبری اسامه بن‌لادن در سال 2011 به برج‌های دوقلو نیویورک حمله کرد، دروغ خواند و اعلام کرد، این حمله توسط خود آمریکایی‌ها صورت گرفته است.


علی استون در ادامه اظهار داشت که حزب‌الله یک گروه تروریستی نیست  چرا که از حاکمیت لبنان در مقابل حمله اسرائیل حمایت می‌کند.

 

وی همچنین ضمن دفاع از ایران اظهار داشت که رسانه‌های روایت‌های ضداسلامی زیادی گزارش می‌دهند.


استون در پایان خاطر نشان کرد که آمریکا با بهانه جنگ با تروریستم و یا از طریق هواپیماهای بدون سرنشین تاکنون جان صدها هزار نفر  را در سرتاسر خاورمیانه و شمال آفریقا گرفته است.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب