مدیر کمیته امداد بجنورد خبر داد

معافیت 90 سرباز مددجوی کمیته امداد بجنورد از خدمت سربازی

کد خبر: 45926
|
19:30 - 1392/05/13
نسخه چاپی
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد گفت: از ابتدای سال تاکنون 90 فرزند مددجوی این نهاد از خدمت سربازی معاف شده‌اند.

به گزارش اسلام آباد خبر ، فارس به نقل ازروابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی،رضا وحدانی در خصوص نحوه معافیت فرزندان مددجو زیر پوشش اظهار کرد: با توجه به تفاهم نامه کمیته امداد با سازمان وظیفه عمومی ناجا فرزندان مددجویی که سرپرست خانوار ندارند می‌توانند از خدمت سربازی معاف شوند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه خدمت سربازی مددجویان، تسهیلات کاهش تعرفه‌های سربازی است که در این راستا کمیته امداد، هزینه انتقال سربازان به محل زندگی‌شان را پرداخت می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد یادآور شد: از ابتدای سال تا کنون 9 سرباز از خانواده‌ای تحت حمایت این نهاد از تسهیلات کاهش تعرفه‌های سربازی  برخوردار شدند.

وی به اهداف پیش روی اجرای این طرح از سوی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با معافیت فرزندان مددجوی فاقد پدر ( فوت سرپرست و طلاق) زمینه حضور این افراد در کنار خانواده‌شان فراهم می‌شود.

وحدانی خاطرنشان کرد: کمیته امداد نیز بعد از معافیت سربازی  با ارائه تسهیلات به جامعه هدف زمینه اشتغال، توانمندی و خودکفایی این خانواده‌ها را فراهم می‌سازد.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    آخرین مطالب