اردوی تیم ملی از ۹ تا ۱۹ شهریور در پرتغال برگزار می شود

کد خبر: 45255
|
15:34 - 1392/05/12
نسخه چاپی
دومین اردوی تیم ملی فوتبال ایران در پرتغال برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، برنامه اردویی تیم ملی فوتبال صبح امروز (شنبه) از سوی کی‌روش به فدراسیون فوتبال اعلام شد که در برنامه جدید کشور پرتغال به عنوان محل دومین اردوی تیم ملی فوتبال در نظر گرفته شده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال با توجه به برنامه‌ریزی خود و در واکنش به لغو اردوی تیم ملی که در پرتغال برگزار شده بود، این بار نیز خواهان برگزاری اردو در  همین کشور شده است.

تیم ملی فوتبال ایران بامداد 31 آگوست 2013 (9 شهریور 1392) از تهران عازم استانبول می‌شود و سپس به لیسبون خواهد رفت. برای شاگردان کی‌روش در این اردو 2 دیدار تدارکاتی پیش‌بینی شده که  این دیدارها در تاریخ‌های 6 و 10 سپتامبر 2013 (15 و 19 شهریور 92) در لیسبون برگزار خواهد شد.

تیم‌های ملی و حتی باشگاهی گزینه‌هایی هستند که فدراسیون فوتبال برای این 2 دیدار تدارکاتی در حال رایزنی با آنهاست.

در این اردو 24 بازیکن حضور خواهند داشت. شاگردان کی‌روش روز 11 سپتامبر 2013 (20 شهریور 92) به ایران بازخواهند گشت. ضمن آنکه شیلی و دیگر کشور گزینه برگزاری اردو و بازی تدارکاتی با تیم ایران نیز کنار گذاشته شدند.

به گزارش تسنیم، علی کفاشیان پیش از این از رایزنی با گزینه وزارت ورزش برای تامین هزینه تیم ملی خبر داده بود و این بار مسئولان فدراسیون فوتبال امیدوار هستند تا اردوی دوم تیم ملی سرنوشت اردوی نخست را پیدا نکند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد