وبلاگ رهبر بصیر

راه نجات

کد خبر: 45250
|
15:20 - 1392/05/12
نسخه چاپی
من خودم تا حالا خیلی جاها شده که از بزنگاه منافقین و کفار فرار کردم ! از بزنگاه سبزی ها ببخشید لجنی ها ؟ یا این تازگی ها هم متوهمینی که فکر میکنند سید حسن روحانی رو میتونند مصادره کنند !
سلام

من خودم تا حالا خیلی جاها شده که از بزنگاه منافقین و کفار فرار کردم ! از بزنگاه سبزی ها ببخشید لجنی ها ؟ یا این تازگی ها هم متوهمینی که فکر میکنند سید حسن روحانی رو میتونند مصادره کنند !

اما کدام بزنگاه ؟ با چه چیزی فرار کردم ؟

یادتون باشه  اگر وایسی و وارد کمینگاه بشی و زمینگیر بشی همیشه باخت با تو خواهد بود ! چرا که یک نیروی زمینگیر شده در بزنگاه دشمن قطعا زیر ضرب آتش و دقت آتش دشمن هلاک میشه مگر دیگه خدا بهشون رحم کنه یا دشمن ناشی باشه یا هر دو !

برای همین اول از همه یادتون باشه وقتیکه وارد کمینگاه میشید رمز زنده ماندن و پیروز شدن در تحرک و حرکت سریع و به عبارتی فرار از نقطه کمینگاه و سپس موضع گیری برای مقابله با دشمن خواهد بود.

حالا چرا بحث م رسید به اینجا ؟

وقتی شما میخواهید با کسانی صحبت کنید که مداوم از اطلاعاتی که تا حالا نه کسی دیده نه برای خودش اثبات شده که واقعا همچین اطلاعاتی صحیح هست در مورد رهبری و نظام و حکومت و دولت و ... سخن به میان میاوردند و متوسل میشن گاه به جملاتی که شما رو به شک میندازند که آیا فلان شخص در نظام گفته یا نه ؟

راه نجات شما چیست ؟

اگر همونطوری در جمع بشینید و سخن ها رو بشنوید قطعا پس از مدتی ذهن شما وارد مرحله ای به نام شستشو مغزی میشه!

خواه ناخواه ذهن شما مسموم میشه و این از همون مسایلی است که در نهج البلاغه حضرت علی علیه السلام به کرات در رابطه با لزوم انتخاب همنشین درست کردار و حضور در مکانی که صالحان حاضرند نه کفار و منافقین مطرح شده است.

فرض بگیریم که شما در محیطی آلوده به دلایل مختلف اجباری و اختیاری ( از دانشگاه گرفته تا مهمانی خانوادگی) حضور دارید آن وقت وظیفه شما چیست ؟

وظیفه شما برای  نجات عقیده خویش که همانا روح و روان و بالطبع جسم و جان شما وابسته به اون هست چیست؟

سخت هست حرفام ؟ نه خیلی هم آسون هست !

معنی حرفم میشه اینکه همیشه برای اتفاقات غیرمترقبه و هر نوع شایعه و حمله و... آمادگی خودتون رو حفظ کنید !

خوب حالا آمادگی خودتون حفظ کردن چطور هست ؟ باید برید استادیوم روزی فلان کیلومتر دو کنید ؟ برید باشگاه رزمی تمرین رزمی کنید ؟

نه به نظر من وقتی که شما تو یک جمع علمی یا غیرعلمی یا روشنفکر یا به ظاهر روشنفکر قرار گرفتید و خواسته و ناخواسته در حال استماع سخنان آلوده به تیر سه شعبه شون هست ! بهترین راهکار دفاعی مجهز شدن به دانشی است که در دل سخنرانی های امام خامنه ای و امام خمینی شهدا و اولیا و اوصیا و انبیا و الله نهفته است !

رمز پیروزی نه در قدرت جسمی بلکه در قدرت ایمانی و ذهنی شماست !

باور باید داشت که تا وقتیکه شما عمق معارف دینی و اسلامی و اندرزهای بزرگان رو نخوانده باشید نمی توانید در یک جمع ضد ولایت حرفی برای گفتن داشته باشید !

اغلب اوقات دیده میشه شخص ولایی صرفا با تکیه بر جملات و کلام فاقد ارزش در میان منافقین و کفار با بغض گلو شاهد هجمه ناجوانمردانه این دژخیمان هست !

چرا ؟

چرا شما نمیتوانید به خوبی از پس نیروهای ضدولایت بربیایید؟ تجربه شخصی من میگه که ما مداوم میگیم سیدعلی خامنه ای تو رهبر مائی !

ولی در عمل نه تنها خبری از تبعیت پذیری مون از ایشون نیست بلکه حتی از شنیدن سخنان شونم غافل میشیم ! به عبارتی برای تبعیت کردن نیاز به شنیدن هست و وقتی شما گوشی برای شنیدن یا حالی برای شنیدن نداری! اصلا تعبیت معنی نداره!


با خودت فکر کن ، تا حالا والاغیرتا چندبار شده سر بزنی این دو سایت :


اگر هر روز میری ، اگر هفته ای یکبار میری ، اگر ماهی یکبار میری، اگر سالی یکبار میری .... خودت رو بسنج !

تجربه ثابت کرده که اگر میخواهیم به صورت آپدیت شده با تمامی تهاجمات ناشناخته عملیات روانی حریف روبرو بشید باید باید باید گوش به سخنان نائب برحق امام زمان بدید !

این حداکثر نیست این حداقل است !

یعن اگر حال نداری کلام الله مجید بخوانی ، یعنی اگر حال نداری نهج البلاغه بخونی، یعنی اگر حال نداری .... یعنی اگر حال نداری ...

خواهشا برو حال پیدا کن برای خواندن سایتی که ولی فقیه ت توش نظرات و عقایدش رو مطرح کرده و خطرات آینده رو شرح میده و راهکار برای نابودن کردنشون به دستت میده !

دوست عزیز

منی که اینو مینویسم شک نکن خودم وارد راه شدم و تو همین راه گمراه شدم و سپس روبراه شدم به لطف خدا !

وارد راه شدم با صرف اینکه دوستت دارم سیدعلی! گمراه شدم به خاطر بی اطلاعی و عدم داشتن دانش! و روبراه شدم به خاطر توبه کردن از رویه گذشته و مجهز کردن خودم به آخرین فرموده های ولی فقیه ! و در مراتب بالاتر به تاریخ صدر اسلام و نهج البلاغه و قرآن ...

پس یادمون باشه که اگر کله پا شدیم در راه ولایت ، نگیم پس خدا تو کجایی انتقام بگیری از اینها ؟ از خودت بپرس تو کجا بودی وقتی رهبری سخنرانی میکرد و پند میداد !

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد