تدابیر ویژه پلیس برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری

کد خبر: 45244
|
15:09 - 1392/05/12
نسخه چاپی
تدابیر ویژه پلیس برای مراسم تحلیف ریاست جمهوری
 رییس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم تحلیف رییس‌جمهور منتخب خبرداد و گفت: یگان‌های تابعه این پلیس ضمن تشدید اقدامات انتظامی و اطلاعاتی، افزایش ایستگاه‌های ایست و بازرسی ثابت و موقت، با هوشیاری کامل از بروز هرگونه تحرکات مشکوک پیشگیری می‌کنند.

به گزارش سرویس«انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار تقی‌مهری درباره مراسم تحلیف رییس‌جمهور منتخب، اظهارکرد: سران و مقامات عالی کشورها برای حضور در این مراسم به کشورمان سفر کردند؛ بنابراین براساس ابلاغیه صادره از سوی فرمانده نیروی انتظامی و نیز برنامه‌ریزی‌های اتخاذ شده، مسئولیت یگان‌های متولی برقراری نظم و امنیت در محل مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری و نیز مسیرهای منتهی به مراسم مشخص شده است.

وی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت مراسم تحلیف خبرداد و تصریح‌کرد: یگان‌های تابعه این پلیس ضمن تشدید اقدامات انتظامی و اطلاعاتی، افزایش ایستگاه‌های ایست و بازرسی ثابت و موقت، با هوشیاری کامل از بروز هرگونه تحرکات مشکوک پیشگیری می‌کنند.

مهری در ادامه با اشاره به آماده‌باش پلیس فرودگاه‌های مهرآباد و امام (ره) تا پایان مراسم، گفت: با توجه به ورود پروازهای اختصاصی مدعوین، پلیس فرودگاه‌های کشور برای حفظ نظم و امنیت مهمانان شرکت کننده در مراسم تحلیف رییس‌جمهور منتخب، آمادگی کامل دارند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها